poniedziałek, 29 czerwca 2015

Biel na paznokciach, Semilac Strong White 001

Hej, hej! 

Posty paznokciowe na nowo zaczęły pojawiać się na moim blogu regularnie. Jak wiecie przerzuciłam się na lakiery hybrydowe, dlatego też chciałabym pokazać Wam jak poszczególne kolory prezentują się na moich paznokciach.



Biały manicure lubię latem, dlatego też zdecydowałam się na zakup koloru Strong White 001. Jakiś czas temu po zdjęciu 'starych' hybryd, skusiłam się na śnieżnobiałe paznokcie. Dodałam troszkę pyłku i tak oto powstał mój świeży, delikatny manicure!



Standardowo użyłam bazy z Semilaca i topu marki Bling.
Jeśli chodzi o aplikację białego lakieru, to w moim odczuciu jest ona bardzo utrudniona. Lakier marszczy się, utwardza częściowo i smuży. Zdaje sobie sprawę, że może wynikać to z mocnego napigmentowania, jednak naprawdę ciężko się z nim pracuje. (po kilku rozmowach z innymi posiadaczkami tego koloru zastanawiam się nad reklamacją, dam mu jednak ostatnią szansę.) Na zdjęciach widzicie dwie, gdzieniegdzie trzy warstwy lakieru.





Na szczęście top ukrył liczne 'zmarszczki', jednak nie o to tu chodzi. Lakier sam w sobie wygląda bardzo ładnie, estetycznie. Biel nie żółknie i nie odpryskuje.



Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o ten kolor, niemniej jednak podoba mi się jak wygląda na dłoniach. 

A Wy miałyście takie przygody z hybrydami? Jaki kolor nosicie aktualnie na paznokciach? :)) 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1