wtorek, 12 maja 2015

Wiosenny manicure, Semilac i Bling

 Hej, hej!

Mam nadzieję, że pogoda u Was jest równie wiosenna, co u mnie. Wszystko jest kolorowe, wesołe, a powietrze pachnie zupełnie inaczej! Z tej okazji naszło mnie na kolorowe paznokcie. 


Jak wiecie od niedawna przerzuciłam się na hybrydę. Rozwiązanie to bardzo przypadło mi do gustu, ale nie pora jeszcze na recenzje. O tym z pewnością pojawi się oddzielna notka :) Wiosenny manicure miał być przyjemny dla oka, lekki i radosny (jak pogoda!). Taki też jest! :)


Po pierwszej, udanej próbie z marką Semilac, postanowiłam dokupić więcej kolorów, które będę Wam pokazywać sukcesywnie wraz z nowym manicurem. 




Wybrałam piękny, dziewczęcy róż, Pink Rock 007 (który dla mnie jest mega mega odpowiednikiem ukochanego przeze mnie Essie, Status Symbol!), Gold Disco 037- przepiękne, ukochane już (po pierwszym razie) złoto oraz delikatny, różowy nude marki Bling nr. 036




Na zdjęciach paznokcie są po 5 dniach od wykonania, mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :)


Jak Wam się podoba moja wiosenna propozycja? Co aktualnie nosicie na paznokciach? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1