środa, 27 maja 2015

Dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja

Hej, hej!

Wagę dokładnego demakijażu nie sposób przecenić. Dlatego też wiele z nas poszukuje dobrego produktu do tego zadania. Przyznam szczerze, że ja zdecydowanie bardziej wolę płyny micelarne. Ostatnio w moje ręce wpadł dwufazowy, oliwkowy płyn marki Ziaja.





Nie robiłam sobie zbyt dużych nadziei, jeżeli chodzi o jego skuteczność. Z płynami dwufazowymi nie mam dobrych doświadczeń. Okazało się, że wszystkie moje obawy zostały spełnione, już Wam tłumaczę dlaczego.



Od produktu do demakijażu oczekuję wielu rzeczy. Po pierwsze nie może podrażniać mojej cery, musi być skuteczny w usuwaniu produktów kolorowych, nie może tworzyć efektu mgły na oczach, dobrze by było gdyby był wydajny i stosunkowo tani.

Kilka słów od producenta: 



Co mi w nim nie odpowiada? Tutaj będzie krótko: wszystko :P 
Poza tym, że nie podrażnia, to jest koszmarnie niewydajny. Do jednorazowej aplikacji trzeba zużyć naprawdę dużo produktu. Po jego zastosowaniu mam mgłę na oczach. Co dyskwalifikuje go całkowicie? nie radzi sobie z makijażem oczu. Tusz pozostaje praktycznie nienaruszony. 






Nikomu go nie polecam. Osoby, które preferują nawet subtelny makijaż oczu, nie będą z niego zadowolone. Niestety nie radzi sobie nawet z delikatnym makeupem. 

Znacie ten produkt? Macie swojego faworyta, jeżeli chodzi o demakijaż? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1