środa, 20 maja 2015

Czy warto kupić mgiełki z Bath& Body Works?


Hej, hej!

Czy są tu jakieś freaki zapachowe? jestem pewna, że tak! jeśli tak jak ja lubicie perfumy, mgiełki i wody toaletowe, to ten wpis jest dla Was.




Zacznijmy od tego, że zapach to dla mnie coś więcej niż chwilowa, przyjemna woń. Z zapachem kojarzą mi się wspomnienia, miłe dla mnie chwile, ważne osoby, różne wydarzenia i wszelkie wyjazdy.

Mam nadzieję, że to choć trochę przybliży Wam to jego znaczenie w moim odczuciu :)

Mgiełki z Bath& Body Works są dość sporym wydatkiem, bo w cenie regularnej kosztuje bodajże 69zł, co moim zdaniem nie jest małą sumą. Buteleczka mieści 236ml. 

Jeżeli chodzi o ich trwałość, to bywa z nimi różnie- w zależności od zapachu. Zauważyłam, że im bardziej delikatny i 'świeży', tym mgiełka trzyma się krócej. Jeżeli wybierzemy mocniejszy, słodszy, to zostaje on z nami dłużej. 



Poszczególnych pozycji nie będę Wam opisywać, bo nie jestem w tym najlepsza. Moim zdaniem są po prostu świetne. W niczym nie przypominają tych drogeryjnych. Jak dla mnie są oryginalne i nieoczywiste. 

Odpowiadając na główne pytanie: czy warto kupić mgiełkę z Bath& Body Works? 
Moim zdaniem tak. W tym sklepie co rusz są jakieś promocje, dzięki którym możemy je nabyć 3za 2, kup jedną, druga 50% off itp itd. 
Produkt jest niezwykle wydajny. Noszę je w torebce i do tej pory zużyłam tylko jedną! (zajęło mi to równy rok!) mnogość zapachów powala.

Nie polecam zakupu miniaturkowych mgiełek. W moim odczuciu mają one inny aplikator, który zużywa więcej kosmetyku.  



Jak dla mnie mgiełki B&BW są świetnym rozwiązaniem, kiedy nie chcę nosić ze sobą perfum. Uwielbiam się nimi odświeżać w ciągu dnia :)

Moimi ulubionymi są zdecydowanie:
-Aruba Coconut, kojarzy mi się z wyjazdem nad morze z koleżanką i kuuuupą śmiechu
-Pink Chiffon, dla mnie to odzwierciedlenie ubiegłego lata i wieczory nad Wisłą
-Twilight Woods, ciepły, przytulny , który towarzyszył mi jesienią i chętnie używam go nadal


Jakie są Wasze ulubione zapachy? Znacie mgiełki z B&BW? 




Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1