środa, 6 maja 2015

Antycellulitowy Olejek do ciała Super Slim, Evree- czy te wszystkie ochy i achy są uzasadnione?

Hej, hej!


Produkty z Evree ostatnio biją rekordy popularności. Marka stała się dość szybko rozpoznawalna. Początkowo myślałam, że to jedynie za sprawą faktu, iż większość blogerek i vlogerek dostała produkty do testów, dlatego też podchodziłam do nich baaardzo sceptycznie. 


Podczas wizyty w Rossmannie stałam przy regale z olejkami. Chciałam kupić Alterrę, ale do mojego koszyka ostatecznie wpadł olejek z Evree. Z dużą dozą dystansu, ale niemniej zaciekawiona, rozpoczęłam testy. 



To, co rzuciło mi się w oczy, to fakt, że na próżno tu szukać olejów mineralnych, za co produkt ma u mnie niewątpliwy plus


Kilka zdań o sprawach technicznych: swoją butelkę zakupiłam w Rossmannie za ok 30zł. Produkt zapakowany jest w estetyczny kartonik, a sama buteleczka (100ml) wykonana z twardego plastiku. Bardzo podoba mi się rozwiązanie z dzióbkiem na klik, który umożliwia dozowanie odpowiedniej ilości produktu. 

Zapach olejku jest bardzo przyjemny kwiatowo-owocowy, ale nie utrzymuje się długo na skórze i zaraz po aplikacji ulatnia.

Konsystencja olejku jest bardzo rzadka, ale produkt sam w sobie stosunkowo szybko się wchłania. Po kilku minutach bez problemu możemy nałożyć piżamę. Olejek zakupiłam mając na celu masaż bańkami chińskimi, także zwykłym masażerem. Początkowo przeszkadzało mi to, że tak szybko się wchłania. Musiałam go ponownie aplikować, aby wykonać zabieg bańkami. Zdarza mi się też użyć go na mokrą skórę zaraz po wyjściu z wanny.

Produkt rewelacyjnie nawilża i odżywia skórę. Po kilku użyciach (wraz ze wspomagaczami np. bańki) zauważyłam, znaczne napięcie i ujednolicenie skóry. Ten efekt bardzo mi odpowiada.

Jeśli chodzi o jego antycellulitowe właściwości to są one widoczne, ale nie przypisuję mu 100% zasług. Uważam, że na ten efekt składa się cała pielęgnacja+odpowiednia dieta+ćwiczenia :)

zapomniałam jeszcze dodać, że pomimo faktu, iż olejku sobie nie żałuję, wydaje się on być bardzo wydajny.

Jestem nim oczarowana i jeśli zastanawiacie się nad zakupem, to polecam serdecznie. Mam nadzieję, że będziecie zadowolone z jego nawilżająco-napinających właściwości :D ja do tych wszystkich opinii i recenzji dodaję swój och i ach! :D i zapewne jeszcze do niego powrócę.

Znacie ten produkt? Lubicie markę Evree? Jestem strasznie ciekawa Waszej opinii. Okazało się, że niepotrzebnie podchodziłam do niego tak bardzo sceptycznie :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1