piątek, 22 maja 2015

5 rzeczy, które poprawiają mi nastrój + nowy wygląda bloga

 Hej, hej!

Zapewne część z Was też przechodzi przesilenie wiosenne. Piękna pogoda, dużo słońca, wszechobecna zieleń i... spadek energii. Chociaż jestem pozytywną osobą i zawsze staram się doszukiwać pozytywnych aspektów w każdej sprawie, to czasem dopada mnie słabszy nastrój.


Mam jednak swoje sposoby, które sprawiają, że wszelkie troski i niedomagania znikają w mgnieniu oka. Jestem pewna, że większość z Was ma swoje metody!

Ktoś kiedyś mądrze powiedział, że najfajniejsze 'rzeczy' w życiu, to nie rzeczy. Zupełnie się z tym stwierdzeniem zgadzam, a na poparcie moich słów, mam 5 genialnych argumentów! :)

Kolejność jest zupełnie przypadkowa, gdyż każdy aspekt jest dla mnie ważny. W większości przypadków, wszystkie te czynniki się ze sobą łączą. 


  •  Najbliższe osoby.Celowo nie rozbijam tego punktu na rodzinę i przyjaciół, bo ponoć przyjaciele, to rodzina, tyle że z wyboru :) Grono 'moich' osób nie jest duże, ale zaufane w 100% i czas spędzany z nimi, zawsze jest pozytywny!






  •  Wyjazdy, wycieczki i podróżeKażdy kto mnie zna, wie, że wystarczy 'pakuj się' i za chwilę jestem z walizką :) bez znaczenia czy to wypad jednodniowy za miasto, czy też dłuższy. Nic bardziej nie cieszy mnie niż możliwość podróżowania. 





  • Jedzenie

    Uwielbiam dobre, kolorowe i lekkie jedzenie. Zawsze jak o tym mówię, przypominają mi się słowa mojej przyjaciółki, która twierdzi, że już przenigdy nie dopuści do tego, żebym była głodna, bo staje się wtedy nieobliczalna :D





  • Aktywny tryb życia

    Jestem dość energiczną osobą i gdzieś ta energia uchodzić musi. W przeciwnym wypadku staje się nerwowa i drażliwa. Wiele razy powtarzam, że sport daje mi swoistą 'terapię'. Świetnie poprawia nastrój i pobudza do działania.




  • Kawa

    Ostatnim 'poprawiaczem nastroju' jest u mnie kawa. Tak, dobrze czytacie :D kawa mnie relaksuje i sprawia, że wypoczywam. Jest moim rytuałem, chwilą wytchnienia i spokoju. Zawsze z mlekiem i bez cukru :)




Znacie już moje sposoby na skuteczną poprawę nastroju! Jakie są Wasze? Co powoduje, że Wy odzyskujecie dobry humor? 


PS. Zmieniłam również wygląd bloga, jak Wam się podoba? :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1