piątek, 3 kwietnia 2015

Świąteczne zamieszanie

Witajcie! :)

Czas Świąteczny, to dla wielu z nas ogrom obowiązków. Jeszcze kilka lat temu w moim domu panowała istna gorączka. Sprzątanie 24/7 tydzień przed świętami. Po przygotowaniu potraw i ciast zazwyczaj okazywało się, że wszystko trzeba było sprzątać raz jeszcze. 



Od kiedy nie mieszkam w domu rodzinnym, spędzamy ten wyjątkowy czas inaczej. Owszem, sprzątania i gotowania nie da się uniknąć, ale postanowiłyśmy się wyluzować i uspokoić. Nie robimy niczego na wariackich papierach, staramy się cieszyć małymi rzeczami, a wszystkie obowiązki wykonać w miarę szybko ;)



W moim domu na dobre zapanowała wiosna. Kwiaty są nieodzownym elementem praktycznie każdego pokoju :)
 



Udało mi się tez wyskoczyć na małe (w sensie ilościowym ;) zakupy. Po 6h łażenia po sklepach, znalazłam idealny trencz. Jest dobrze wykonany, nie gniecie się, ma świetny krój i kolor. Z pewnością jeszcze go zobaczycie :))


Po przyjeździe do domu rodzinnego cieszyłam się, że wiosna jest już widoczna gołym okiem







minęło kilka dni i kwiatki pokrył śnieg :(


Wczoraj zabrałam się za wypieki. Babka wyszła idealna. Zapach kakaowo-pomarańczowy roznosił się wszędzie! :)) 


...a teraz zabieram się za kawę. W planach mam malowanie pisanek i spokojny wieczór! 

Jak mija Wam ten przedświąteczny czas? :) Znajdujecie chwilę na odpoczynek? 

WSZYSTKIM ŻYCZĘ ZDROWYCH, POGODNYCH ŚWIĄT W GRONIE NAJBLIŻSZYCH! :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1