niedziela, 19 kwietnia 2015

Niedziela na spokojnie

Hej, hej!

Dzisiejszą niedzielę znów bez problemu mogę zaliczyć do tych spokojnych i 'regenerujących'. Plany były inne, ale jak w większości przypadków, delikatnie skorygowała je pogoda.  


Udało mi się odkryć piękne miejsce, w którym do woli mogłam cieszyć się urokami wiosny, która zawitała już do nas chyba na dobre! Chociaż temperatura nie jest zbyt wysoka, a słońce pojawia się i znika, to był udany dzień! :)

Niedzielę rozpoczęłam od krótkiego biegu, który uświadomił mi, że na nasz wypad zdecydowanie muszę zabrać cieplejszy płaszcz.

Po powrocie do domu czekało na mnie śniadanie, które uwielbiam. Zazwyczaj jest to owsianka, gofry lub naleśniki, generalnie wszystko aby słodkie. Weekendy jednak rządzą się swoimi prawami. Jeżeli tylko mamy więcej czasu, przygotowujemy poranną ucztę. Chociaż to zdjęcie jest z wczoraj, to dzisiejsze było bardzo podobne. :) 


Po śniadaniu wyruszyliśmy za miasto. Udało nam się odkryć naprawdę fajne miejsce, do którego z chęcią wrócimy w lecie!


Nie mogłam napatrzeć się na odcień zieleni, który tak bardzo uwielbiam. Wiosna pełną parą!


Cieplejszy płaszcz okazał się niezbędny. Wiatr był naprawdę zimny! Do tego ulubione botki, torebka i jestem gotowa!





Ostatnio bardzo spodobało mi się podwijanie spodni i zestawianie ich z botkami. 





W powietrzu unosił się zapach kwiatów i budzącej się do życia przyrody. Zregenerowana i naładowana pozytywną energią wróciłam do domu!



Czas na przepyszną kawę w towarzystwie wiosennych kwiatów i Waszych blogów! :) Miłej reszty niedzieli, Kochani! Mam nadzieję, że i Wasz weekend był udany!


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1