środa, 1 kwietnia 2015

Miesiąc ze mną, marzec '15

Witajcie!


Nadeszła pora na miesiąc w zdjęciach! Lubię te notki zarówno na swoim blogu jak i Waszych. Są wspaniałą inspiracją :)



Myślę, że tak jak większość z Was, tak i u mnie słowem wygrywającym w tym miesiącu jest: wiosna :) dużo słońca, wyższe temperatury i lżejsze ubrania nie mogą zwiastować niczego innego!



Zaczynamy od kwiatów!  tym razem nie tulipany :)


problem z wyborem pewnego sobotniego poranka :D


Lubię niedziele za wspólne gotowanie. Zawsze powstają pyszności! Tutaj aromatyczny tajine, wspomnienie ubiegłorocznych wakacji


Poranna kawka w ulubionej filiżance rozmiaru XXL :D


Zajęcia ze sztangą bardzo mi się spodobały, oby ich efekty były widoczne ;)


Za takim obiadem tęskniłam! Grillowana pierś z kurczaka, pełnoziarnisty makaron i brokuły gotowane na parze! <3 prosto i pysznie!


W marcu miałam też kilka podejść do jogi. Bardzo mi się podoba, wycisza, ale jednocześnie idzie się przy niej zmęczyć :)


Podczas jednego ze spacerów z mamą. Piękne widoki, natura, cisza i spokój


Pierwszy dzień wiosny spędziłam w przepięknym Kazimierzu. Miasteczko zauroczyło mnie na tyle, że zamierzam wrócić tam na weekend :)


Za naleśnikami z dżemem również się stęskniłam. Wszystko zjadłam sama! :D


Uwielbiam widok niebieskiego nieba, sosen i drewna!


Poza jaglanką i naleśnikami, zdarza i się czasami zjeść starą, poczciwą owsiankę :)


WIOSNA!


Zestaw codzienny, ulubiony i jedyny ;) 

To wszystkie zdjęcia z marca. Jak widzicie miniony miesiąc był dla mnie kolorowy i spokojny. Mam nadzieję, że wiosenna atmosfera panuje już u Wszystkich z Was :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1