środa, 22 kwietnia 2015

3 pomadki nude wytypowane do zdenkowania!

Cześć! :)


Jestem w 100% przekonana, że każda z nas ma co najmniej jedną pomadkę, której nie używa tylko dlatego, że znalazła inne, lepsze. Przychodzę dzisiaj do Was z pewnym pomysłem, na który wpadłam z racji swoich czystek w kolorówce :) ale od początku!


Nude idealnego poszukiwałam długo. W tym czasie trafiały się bardziej lub mniej udane egzemplarze. Totalnych katastrof pozbywałam się na bieżąco. Są jednak w mojej szufladzie 3 pomadki, które są ok. Nie robią mi krzywdy, ale nie ma też w nich nic nadzwyczajnego. Stąd mój jakże ambitny plan!

Ostatnimi czasy zaczęłam intensywniej zastanawiać się nad 'nude idealnym'. Przez kilka tygodni spisywałam sumiennie nazwy i numerki pomadek, które wpadły mi w oko. Bazowałam głównie na Macu, dlatego też po zebraniu kilkunastu pozycji na liście wybrałam się do salonu. Pomadkę idealną znalazłam (do tego spoza mojej listy!), okazało się jednak, że jest na tyle popularna, iż nie ma jej w całej Warszawie. 

   Patrząc przez pryzmat kilku dni, dochodzę do wniosku, że dobrze się stało. 
Postanowiłam najpierw wykorzystać pomadki w kolorze 'około-nude' te, które posiadam, a w nagrodę za wytrwałość kupić sobie tą jedną, jedyną :)

Nie zanudzając Was gadaniem, pokazuję co mam do zużycia (w ostatnich zużyciach mogłyście widzieć kredkę do ust, którą zdenkowałam na amen- jestem z siebie bardzo dumna) 

Kolory znacznie różnią się od siebie, ale na moich ustach dają podobny, jasny i świeży efekt.
-Rimmel, 700 Nude Delight
-Maybelline, 025 Pink Please
-Rimmel, 070 Airy Fairy 


Tak przedstawiają się moi wytypowani bohaterzy :) z tego miejsca chciałabym i Was zachęcić do takiego małego, wiosennego postanowienia. 

Kto się do mnie przyłącza? :> co powiecie na taką akcję? :) j
a od siebie jeszcze tylko dodam, że jest to świetny sposób na trening silnej woli (oby się udało!), a także możliwość wykorzystania kilku pozycji z naszej zalegającej kolorówki. (wcale nie ukrywam, iż samo wstawienie tej notki ma charakter motywujący mnie jeszcze bardziej. Same wiecie, głupio będzie mi się wycofać jak już się powiedziało coś publicznie :D) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1