piątek, 27 marca 2015

NOTD# 40 Essie, Muchi Muchi

 Hej, hej!

Zasłużyłam na kopa w tyłek! Zajrzałam do archiwum (!) i z przykrością muszę stwierdzić, że ostatni post paznokciowy pojawił się u mnie na początku grudnia. Nie wiem jak to się stało, bo wciąż mam Wam kilka kolorów do pokazania ;)



Z ręką na sercu mówię, że nie pamiętam kiedy kupiłam ostatnio lakier do paznokci. Pozbyłam się też kilkunastu kolorów i korzystam tylko z tych, które naprawdę lubię na swoich dłoniach. Muchi Muchi jest odcieniem, który uwielbiam!

Od jakiegoś czasu moje zamiłowanie do nowych odcieni i ogólnego malowania paznokci ciągle na inny kolor, osłabło. (co nie oznacza, że chodzę w niepomalowanych :D)


Preferuję nudziaki i czerwienie, dlatego dzisiaj pokażę Wam jeden z moich ulubionych. Muchi Muchi to rozbielony, półtransparentny róż, który wygląda dziewczęco i świeżo na dłoniach.


Do wykonania manicure użyłam bazy z Eveline, lakieru kolorowego i topu (drugi raz daje szansę Good to Go- zobaczymy) :)



 Na zdjęciach widoczne są dwie warstwy lakieru kolorowego. Pierwsza delikatnie smuży, ale druga wszystko ładnie niweluje. Czasem pokuszę się o położenie trzeciej, ale nie jest to konieczne :)



I jak Wam się podoba mój nudziak? Lubicie półtransparentne wykończenia, czy wolicie kryjące lakiery? Co gości aktualnie na Waszych paznokciach? :> 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1