poniedziałek, 30 marca 2015

MAC, Select Sheer- idealny puder prasowany?

Hej, hej!

Puder w wykończeniu mojego makijażu stanowi nieodzowny element. Sprawia, że krem bb, bądź podkład utrzymują się dłużej, a także w miarę możliwości matuje buzie. Lubię kiedy jest drobno zmielony i nie tworzy efektu ciastka.


Jesienią poszukiwałam pudru, który będzie bardziej kryjący. W tym celu udałam się do MAC'a i wybrałam Select Sheer. Czy był to dobry wybór? 

producent rzecze: Lekki, delikatny i jedwabisty prasowany puder. Lekko rozprowadza się

na skórze. Idealny do wykończenia makijażu. Nie zmieni Twojego odcienia skóry, nie 

zostawi po sobie śladu. Pozostawi widoczną naturalną i świeżą cerę. Zawiera gąbeczkę 

zamszowym wykończeniem. Zmiękczające optycznie pudrowe cząstki powodują, że 

drobne zmarszczki są mniej widoczne. Sprawia, że skóra wygląda nieskazitelnie.



Tak jak już pisałam zależało mi aby puder był cięższy, nieco bardziej treściwy. Nie używałam wtedy podkładów, jedynie krem bb. Dobrze byłoby gdyby wyrównywał koloryt i zakrywał ewentualne przebarwienia. Po krótkiej rozmowie z makijażystką wypróbowałam Select Sheer. Efekt w salonie spodobał mi się na tyle, że wróciłam z nim do domu :)

Opakowanie jest standardowe dla MAC'a. Czarne, eleganckie i baaardzo solidne. Jestem w odcieniu NC25, który jest dla mnie idealnie dobrany. Duży plus za ogromną gamę kolorystyczną. 

Kosmetyk jest pudrowy, widoczny na skórze, aplikuję do pędzlem Hakuro H55, dzięki czemu nie osypuje się i nie pyli. Nie jest tak dobrze zmielony jak Blot (klik!) ale nie odznacza się na buzi. Sprawia, że róż, czy bronzer świetnie się na nim rozprowadzają.


Utrzymuje mat przez większość dnia, nie oksyduje i ściera się równomiernie. Po kilkunastu godzinach, cera nadal wygląda dobrze. Nie wysusza, ale może podkreślać suche skórki. Dobrze wygląda pod oczami. Nie wchodzi nieestetycznie w zmarszczki. Produkt jest niezwykle wydajny. Używam go od kilku miesięcy, a widać jedynie wgłębienie. Do denka mu jeszcze daleko :) 

Moja ocena: 4+/5

+utrzymuje mat na długie godziny
+wydajność
+opakowanie
+idealnie współgra z innymi kosmetykami
+nie oksyduje
+nie ściera się nierównomiernie
-może podkreślać suche skórki



Bardzo polubiłam puder Select Sheer. Kolejna pozycja MAC'a, która sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Z przyjemnością zużyję go do końca. Znacie ten produkt? Jaki puder jest Waszym ulubionym? 

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1