niedziela, 15 marca 2015

Leniwa niedziela

Hej, hej

Dzisiejszy dzień miałam spędzać zupełnie inaczej. Jeszcze wczoraj kładłam się do łóżka z wizją niedzielnego wypadu za miasto, długich spacerów i korzystania z pogody. Niestety plany pokrzyżował mój stan zdrowia, który od poprzedniego weekendu kuleje. Silny kaszel nie pozwolił mi nocy spać, a płuca są obolałe tak samo jak gardło. 


Ale nie ma tego złego... niedziele zatem spędzam bez pośpiechu, rozkoszuje się kawą i nadrabiam blogowe zaległości :) w każdym aspekcie staram się dostrzegać pozytywy! 

Dzień rozpoczęłam swoim ulubionym śniadaniem, z którego każdy się już śmieje. Budyń jaglany króluje w moim jadłospisie i wyjątkowo często gości w moim menu. Dzisiaj w towarzystwie dużej ilości kakao, mleczka kokosowego, połówki banana i łyżki dżemu z fig. Też tak macie, że 'czepiacie' się jednej potrawy i jecie ją ciągle? :> 



W późniejszych planach mam pójście na spacer do... apteki i nadrabianie blogowych zaległości. Stało się to już moją niedzielną tradycją. Lubię z kubkiem kawy/herbaty przeglądać co u Was nowego. Czerpać inspiracje i ciekawe pomysły. 

W ostatnim czasie postanowiłam zmienić swoją pielęgnację. Po wizycie u dermatologa już wiem, że drogeryjne marki w 100% nie są dla mnie. Zastanawiałam się pomiędzy dermokosmetykami, a produktami naturalnymi.

Wybór padł na naturę. O firmie Sylveco czytałam i słyszałam zazwyczaj pozytywne opinie. Postanowiłam spróbować kilku ich produktów. 



Niestety nie udało mi się znaleźć sklepu, w którym mogę zrobić zakupy stacjonarnie, dlatego złożyłam zamówienie internetowe. Zdecydowałam się na rumiankowy żel do mycia twarzy, lekki krem brzozowy, hibiskusowy tonik oraz krem brzozowo- rokitnikowy z betuliną. Kolor tego ostatniego bardzo mnie zaskoczył. Jest intensywnie żółty, co widać nawet na twarzy. Na szczęście używam go jedynie na noc więc nie robi mi to większej różnicy :)

Jak Wasza niedziela? mam nadzieję, że czujecie się lepiej niż ja i korzystacie z pięknej pogody! Pomyślałam, że raz na jakiś czas będą pojawiać się takie luźniejsze notki. Co Wy na to? :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1