piątek, 20 marca 2015

Kultowa maskara Benefit, They're Real - hit czy kit?

Witajcie!

Jak często zdarza Wam się przeżywać rozczarowanie nad produktem, który miał być hitem, rewolucją i zmianą na lepsze? Mi niestety zdecydowanie za często, dlatego też z dużą rezerwą podchodzę do wszystkich 'najlepszychnaświecie' produktów :) 


Próbkę maskary They're Real otrzymałam w Be Glossy. Moja ciekawość została jednak wystawiona na próbę. Najpierw zużyłam zapasy, a dopiero potem zabrałam się za testy. Jako, że kończę już  miniaturkę postanowiłam Wam coś o niej skrobnąć ;)



Zdaniem producenta: Supertrwała maskara wydłużająca, podkręcająca i pogrubiająca rzęsy! 

Wyjątkowa silikonowa szczoteczka, będąca połączeniem standardowej szczotki z krótkimi i długimi igiełkami, dokładnie pokrywa tuszem wszystkie rzęsy, wydłuża je i podkreśla. Zaokrąglona końcówka świetnie maluje nawet najkrótsze rzęsy, podnosi je od nasady aż po końce.



Przy pierwszym użyciu miałam spore wątpliwości co do tej silikonowej szczoteczki, ale szybko się ich pozbyłam. Śmiem twierdzić, że to ona robi (prawie) całą robotę. Genialnie rozczesuje rzęsy, pogrubia je, podkreśla i podkręca. Skręt utrzymuje się cały dzień (czasami nawet noc ;). Maskara nie kruszy się, nie osypuje, nie odbija. Jest w stanie nienaruszonym od momentu tworzenia makijażu, po jego zmywanie. Przyznam szczerze, że gdyby nie jej dość wysoka cena 130zł. nie wahałabym się i już miałabym pełnowymiarowe opakowanie w swojej szufladzie. Pragnę jeszcze wspomnieć, że maskara nie wysycha. Używam jej od stycznia i ciągle jest w dobrym stanie (poza faktem, że dobijam denka.)

Moja ocena 5/5

+utrzymuje się przez cały dzień
+efekt na rzęsach: wydłuża, podkręca, pogrubia
+nie podrażnia, nie uczula
+łatwość aplikacji
-cena


Poza genialnym działaniem pozostaje jeszcze cena. Nie jestem przekonana do jej zakupu tylko z tego powodu. Niemniej jednak, jeśli jesteście jej ciekawe, polecam z czystym sumieniem.

Sama bije się z myślami co powinnam zrobić :)

Znacie? Używacie? Jaki jest Wasz ulubiony tusz? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1