poniedziałek, 2 lutego 2015

Miesiąc ze mną, styczeń 2015!

Hej, hej!

Sama nie wierzę w to, że czas już na kolejne podsumowanie miesiąca. Mój styczeń jeszcze dobrze się nie zaczął, a już mamy luty. Na szczęście udało mi się zrobić kilka(naście/dziesiąt?) fotek, którymi dzisiaj się z Wami podzielę :)



Tutaj widzicie najlepszy zakup minionego miesiąca. Blender, z bezpośrednio którego możemy pić nasz koktajl, po uprzednio wymienionym nasadkom z ostrza, na ustnik :) od kiedy go mam, używam 
codziennie.



Styczeń był miesiącem, w którym sporo się działo. Jego początek spędziłam w cudownym Szczyrku, do którego z pewnością jeszcze kiedyś wrócę.


w planie podróży była też krótka wycieczka do Żywca. Ten widok powalił mnie na kolana! 



z sezonu na sezon przepadam coraz bardziej. Uwielbiam spędzać czas aktywnie. Deska kolejny już raz okazała się moją zimową miłością. (upadki trochę mniejszą!) :D


 Uwielbiam gofry pod każdą postacią. Gofrownica była najlepszym prezentem. Teraz testuję różne wersję tych pyszności i szukam receptury idealnej. Warunki są dwa: 1. ciasto musi być pełnoziarniste 2.miło byłoby gdyby nie zawierało jajek. Czy ktoś ma przepis idealny? :>


 Na weekend udało mi się też wyskoczyć do Białki i choć chwilę pojeździć!

Góralski obiad i czas do domu!


W styczniu (po dłuższej przerwie) powróciłam na siłownie i dopiero teraz czuję jak bardzo mi jej brakowało. Zwłaszcza zajęć fitness, które wykonywane samodzielnie w domu zaczęły mi się już nudzić. 



Jako, że jestem osobą, która lubi mieć wszystko zaplanowane wcześniej, postanowiłam zapoznać się z ofertą biur podróży. Fajnie pomarzyć o palmach w środku zimy!


Podczas wspólnego gotowania z koleżanką zrobiłyśmy ciasto brownie-serowe z ciasteczkami oreo. Ponoć wyszło pyszne! :)


Najczęściej moim drugim śniadaniem jest koktajl. Nieważne czy jestem w domu czy nie, praktycznie zawsze mam ze sobą jakąś owocową mieszankę :)


Nie ma to jak trening! :)


Uwielbiam kolory na talerzu! U mnie zdecydowanie rządzą warzywa! :) 


 Kawa u koleżanki, zawsze w największym kubku! :DD z gęstą pianką i cynamonem!


 Zrobiłam świetną roladę szpinakowo- łososiową. Niebo w gębie!


Długie rozmowy przy największej kawie :))


 Moje Galaxy Nails zrobione przez koleżankę :)


Podczas ostatniej wizyty znajomych, dostałam faworki. Wieki ich nie jadłam, smaki dzieciństwa powróciły :)


Mam nadzieję, że Wasz styczeń był równie udany, a luty mimo tego, że krótki będzie równie dobry! :)) Jak minął Wam ubiegły miesiąc? :)

Buziaki,Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1