środa, 4 lutego 2015

MAC, Plumful

Hej, hej

Jak możecie zauważyć ostatnimi czasy na moim blogu pojawiło się trochę więcej kolorówki. Chociaż mój minimalizm kosmetyczny ma się dobrze. Pozbyłam się absolutnie wszystkich zbędnych produktów i postanowiłam bazować na tym co się u mnie sprawdza. W przeciwnym wypadku leci w świat.


Jako, że większej części owych kosmetyków jeszcze Wam nie pokazywałam, to zamierzam sumiennie nadrobić zaległości :) Dzisiejszy post znów będzie kolorowy.



O Plumful słyszał już chyba każdy i szczerze mówiąc wcale się nie dziwię. Jest to moja pierwsza pomadka tej marki i gdybym jeszcze raz stała przed dylematem, nie wahałabym się ani chwili. Wybrałabym właśnie ją.


Wykończenie Lustre nie gwarantuje kilkugodzinnej trwałości, bardziej przypomina błyszczyk. Mimo wszystko kolor jest trwały i pigment delikatnie wżera się w usta i pozostaje ze mną przez dłuższy czas. Absolutnie nie wysusza i nie pogarsza stanu ust. Niestety nie przechodzi testu jedzenia, ale mi to nie przeszkadza.
Aplikacja jest bajecznie prosta, produkt gładko sunie po ustach, pozostawiając delikatny kolor i subtelny błysk. 

I tym razem postarałam się o swatche! :D  

Za co lubię Plumful? za niepowtarzalny odcień. Jedna warstwa- po lewej na zdjęciu, na dłoni. (niestety różnicy nie widać, zwalam to na światło i pogodę ;), wygląda jak błyszczyk, za to usta pociągnięte kilkukrotnie (po prawej na dłoni) przybierają ciężki do jednoznacznego określenia odcień. 
Lubię ją za fakt, że w każdym świetle wygląda inaczej. Począwszy od ciemnego różu, poprzez bordo, aż do ciemniejszego fioletu. Nie sprawia, że zęby wyglądają na bardziej żółte i świetnie podkreśla zieloną tęczówkę moich oczu. 


Początkowo twierdziłam, że jest to pomadka idealna na jesień, ale teraz już wiem, że będę używać jej przez cały rok :)) lubię ją do mocniej podkreślonych oczu (które zdarzają mi się rzadko), ale i do delikatnych makijaży. Jest idealnym dopełnieniem dziennego look'u :)

Jaką pomadkę nosicie najchętniej?


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1