poniedziałek, 5 stycznia 2015

Miesiąc ze mną! Grudzień

Hej, hej!


Są, są, są! Fotki z grudnia! Spóźnione tylko o kilka dni :D
Miniony miesiąc był dla mnie mega świąteczny. Starałam się jednak nie zamęczać Was choinką, reniferami i bombkami, których macie pewnie już dość :)


Wybrałam kilkanaście fotek. Było dużo spotkań z przyjaciółmi, ogrom jedzenia i śmiechu! 

Gdybym miała określić grudzień jednym słowem, wybrałabym spotkania. Okazji do świętowania było kilka(naście) :D i nadchodzące święta sprzyjały temu klimatowi.

Jedna z kilku biesiad :D jak zwykle dużo jedzenia i śmiechu.


Najczęściej na drugie śniadania piję koktajle. Stęskniłam się za nimi w tym świątecznym czasie. (tak jak i za owsianką!)


Mani w świątecznym klimacie, który w pełnej okazałości możecie zobaczyć tutaj!

Fotka w świątecznym sweterku musiała się pojawić :D


Od czasu 'Igrzysk Śmierci' nie spotkałam równie dobrej książki. Polecacie coś? 



Moja Wigilia była inna od wszystkich. Przygotowanie kolacji dla 20 osób to duży wyczyn!


Po tym mani, a raczej po jego zmywaniu stwierdziłam, że brokaty nie są dla mnie ;D


Moje odkrycie na zimowe wieczory. Herbata z miodem, cynamonem, anyżem, cytryną i goździkami. 

Z cyklu poszłam po spodnie, wyszłam ze swetrem. Wyprzedaże mnie nie kuszą, dlatego braki w garderobie uzupełniłam już dawno.

Poświąteczne powroty do treningów bywają bolesne, ale nie ma tego złego... :)


Kolejna biesiada :D przekrój przez wszystkie kolory win, zaliczony! :D


...a po świętach czas na wypad w góry i grzane piwo!


najlepszy na świecie tatar z pstrąga! 


Pogoda idealna na spacery i na deskę! <3


Sylwestrową noc spędziłam w karczmie, z kapelą góralską i bimbrem :D 


Jaki był Wasz grudzień, jeżeli miałybyście opisać go jednym słowem? Szalejecie na wyprzedażach, czy może spokojnie obserwujecie dzikie tłumy? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1