czwartek, 15 stycznia 2015

Krem głęboko regenerujący z wit.C, Ziaja. Czy jest wart zakupu?

Hej, hej!

Zima to okres, w którym częściej sięgamy po bogate, nawilżające kremy. Jakiś czas temu w moje ręce wpadł krem głęboko regenerujący na noc. Ochoczo rozpoczęłam testy!


Teraz, kiedy kończę pierwsze opakowanie, postanowiłam powiedzieć Wam o nim kilka słów. Na wstępie zaznaczę, że ten kosmetyk szybko stał się moim ulubieńcem i mam w planach zakup drugiej tubki. Dlaczego? 




kilka słów od producenta:

Konsystencja kosmetyku jest bogata, gęsta, jednak podczas aplikacji gładko rozsmarowuje się po twarzy. Krem zadziwiająco szybko się wchłania, nie powodując efektu kuli dyskotekowej. Rano, kiedy go zmywam czuję, delikatny film.

Już po pierwszej aplikacji byłam pozytywnie zaskoczona. Skóra na drugi dzień stała się bardzo gładka i miękka. Postanowiłam jednak wstrzymać się nad zachwytami i bacznie obserwować jego dalsze poczynania. Po dłuższym użyciu, śmiało mogę stwierdzić, że jest to genialny krem nawilżający. Regeneruje spierzchniętą skórę, pozbywa się suchych skórek i zauważalnie poprawia jej kondycję. Ciężko mi jednak ocenić czy zmniejsza objawy starzenia się skóry. 
Nie zapchał mnie, ani nie podrażnił. W żaden sposób nie przeciąża mojej skóry i nie powoduje, że jest ona natłuszczona. 

 skład:

Jeżeli szukacie dobrego, nawilżającego i odżywczego kremu na noc, to z czystym sumieniem polecam Wam regenerujący krem z wit.C marki Ziaja. Jego cena, to ok.10zł. 

Moim zdaniem krem wart jest zakupu. Z pewnością będę do niego powracać! Znacie? Lubicie? Jakie są Wasze ulubione kremy nawilżające? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1