wtorek, 30 grudnia 2014

Nowości w kosmetyczce


Hej, hej!

Mój tegoroczny Mikołaj ewidentnie zamieszkał w Macu :P Spodziewałam się tylko jednej rzeczy z tego sklepu, ale bliscy postanowili inaczej. Więcej nowości nie mam, tak jak zapowiadałam, tak zrobiłam. Nie chodziłam na żadne zakupy, nadal uzupełniam wcześniej poczynione zapasy :)



Jeżeli jesteście ciekawe, co trafiło do mojej kosmetyczki w grudniu, zapraszam :) Jest tu sama kolorówka, co jest u mnie rzadkością ;)



Zacznę od pomadki, która powaliła mnie na kolana już przy pierwszym podejściu i sama ją sobie wybrałam. 
Mowa o Ruby Woo, która jest piękną, klasyczną, jasną czerwienią. Wykończenie Retro Matte sprawia, że wygląda na ustach jak aksamit. Jako, że jest ciężka w obsłudze (sucha i twarda) dobrałam sobie jeszcze konturówkę w odcieniu Cherry. Trwałość? Nawet nie wiem jak to powiedzieć, żeby zabrzmiało wiarygodnie :D dopóki nie sprawdziłam na własnej skórze, do tego czasu nie wierzyłam :)


Pomadka w odcieniu Craving trafiła do mnie niespodziewanie. Nazwałabym ją mocniejszym Plumful'em ;) odcienie różu i fioletu sprawiają, że jest bardzo uniwersalna. Wykończenie Amplified w żaden sposób nie wysusza ust, możemy zatem sięgać po nią codziennie. 


Największym zaskoczeniem okazała się dla mnie ta sztuka. Wybrał ją dla mnie mój partner, czego totalnie się nie spodziewałam. Nie wierzyłam, że sam, niezmuszony poszedł do sklepu z kosmetykami :D a do tego z kolorem trafił idealnie. (wybrał ten, na który sama zwróciłam uwagę będąc w Macu z koleżanką, on nie miał o tym bladego pojęcia) 
Pomadka jest w odcieniu Viva Glam I AC3. Określiłabym ją jako idealną, zimową czerwień. Ciemniejszą, bardziej stonowaną. Wykończenie Matte jest o wiele łatwiejsze 'w obsłudze', niż Retro Matte. Aktualnie po nią sięgam najczęściej. Trwałość jest powalająca przy moim ślinotoku i częstym podjadaniu :))




Jak widzicie moich nowości grudniowych nie ma dużo. W styczniu pokażę Wam jedną perełkę :)
A co wy zakupiłyście w grudniu? Upolowałyście coś ciekawego na promocjach? Dajcie znać! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1