wtorek, 11 listopada 2014

Zegarek Michael Kors po roku (prawie) codziennego noszenia. Warto?

Hej, hej!

Dzisiaj przygotowałam dla Was dość nietypową recenzję :) Moja przygoda ze 'złotymi' zegarkami jest dość burzliwa. Pamiętam, że od zawsze mi się podobały, jednak nie wiedziałam czy warto zainwestować w nie więcej niż 150zł. Dlatego też zaczynałam od sieciówek. Był Bijou Brigitte KLIK!, był i Aldo KLIK!. Niestety wszystkie po ok.3 miesiącach wyglądały tak samo- przecierały się i bliżej im było do koloru srebrnego (z poważniejszych stadiach do miedzianego :D), niż złotego. Pomimo tych niedogodności ten typ zegarków rozkochał mnie w sobie na zabój. 




Zegarki MK, to dla mnie klasyka i elegancja. Model 5055 jest znany i popularny. Wcale się nie dziwię. Pasuje dosłownie do wszystkiego. Czy warto go zakupić? Jak się nosi? 



Od razu odpowiem: TAK, JEST WART ZAKUPU! :)

Moi bliscy zdawali sobie sprawę z tego, że jest to mój ideał. Dlatego w tamtym roku sprawili mi najcudowniejszy prezent, którego naprawdę się nie spodziewałam!

Od tamtej pory jesteśmy nierozłączni. Zegarek towarzyszy mi praktycznie codziennie. Początkowo miałam obawy jak zniesie życie u mego boku, jednak sprostał moim wymaganiom w 100%. Przeżył ze mną naprawdę wiele, a ciągle wygląda idealnie. (m,in. prawie wybiłam nim szybę w samochodzie, mrozy, wstrząsy, upały i tego typu sprawy.) 


Poza kilkoma małymi rysami, jest w stanie idealnym. Bransoleta się nie przeciera, nie traci koloru. Tarcza nie jest zarysowana, a sam mechanizm chodzi bez najmniejszego zarzutu.  



Złote zegarki podobają mi się nieprzerwanie, dlatego też ciesze się, że mam swój ideał. Jeżeli tak jak ja lubicie tego typu dodatki i niezależnie od mody i trendów jesteście stałe w uczuciach, to warto go zakupić. 
Jeżeli jednak co sezon lubicie wymieniać akcesoria, to zakup wydaje mi się się zbędny :)

Niemniej jednak zegarek nosi się świetnie, a ja nie szukam już niczego innego.

Nosicie zegarki, czy stawiacie na bransoletki? Lubicie złote dodatki? dajcie znać! :)

PS.Przypominam o akcji 'tydzień ze mną'. Do niedzieli 'widzimy się' codziennie! 



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1