niedziela, 16 listopada 2014

NOTD #38 Essie, Bahama Mama

Hej, hej!

Witam Was o poranku. Mam nadzieję, że Wasza niedziela upływa równie przyjemnie jak moja :)

Wiecie, że jestem typem osoby, która zmienia kolory wraz z porami roku. Jesienią odchodzę od wesołych, jaskrawych paznokci. Stawiam na ciemniejsze, bardziej nasycone odcienie. Często są to brązy, czerwienie, a nawet czerń. Za kolorem fioletowym nie przepadam, jednak ta propozycja wydała mi się wyjątkowo kusząca.


Traf chciał, że w Super Pharm była promocja na moje ulubione lakiery. Postanowiłam skusić się na znany większości fiolet (i jeszcze jeden kolor :D) Same oceńcie jak prezentuje się na dłoniach! 



Oczywiście jak to na Essie przystało odcień wygląda różnie w zależności od światła. Na zdjęciach ciężko uchwycić jest jego ciekawy kolor.


Bardzo się cieszę, że uzupełniłam swoją armię właśnie o ten odcień. Bez wątpienia będzie on często lądował na moich paznokciach, bo tak właśnie kojarzy mi się jesień :)


Bahama Mama jest świetną propozycją dla tych, którzy szukają nieoczywistego koloru :) wygląda pięknie wieczorem- bardzo głęboki, ciekawy odcień śliwki. Lubię patrzeć na swoje paznokcie, kiedy on na nich ląduje :)

Lubicie fiolety na paznokciach? Co aktualnie nosicie? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1