poniedziałek, 3 listopada 2014

Najulubieńsi w październiku!

Hej, hej!

Październik zleciał mi nie wiem kiedy. Pod względem kosmetycznym również było całkiem przyjemnie- bardzo udane zakupy kolorówki, jak i odkrycia ciekawych produktów do włosów (z pewnością coś jeszcze o nich powiem, potrzebuję jeszcze trochę czasu na przetestowanie ich.)



Kilka kosmetyków zdecydowanie zasłużyło na miano ulubieńców. Zapraszam na krótkie recenzje produktów! :)


 'Okołokolorówkowi' przedstawiciele: :D
-Essie, Spaghetti Strap. Mój pierwszy Essiak, a na dodatek najpiękniejszy na świecie nudziak! TUTAJ! Jako, że jego żywot powoli dobiega końca, postanowiłam upamiętnić go w tej oto notce. Ma półtransparentne wykończenie, dłonie dzięki niemu wyglądają na zadbane i eleganckie. 
-MAC, Soft and Gentle. Najlepszy rozświetlacz, który marzył mi się od ponad roku. Jest idealny! Wygląda pięknie na twarzy, 'budzi' ją, a do tego utrzymuje się cały dzień! Jest tak napigmentowany, że wystarczy mi chyba do końca życia i obdzielę nim jeszcze swoje wnuki! 
-pędzla do różu poszukiwałam już od jakiegoś czasu. Sama nie wiedziałam na co się zdecydować, ostatecznie wybór padł na Real Techniques, Blush Brush. Nie mogłam wybrać lepiej! Jest niesamowicie mięciutki, rozprowadza róż na twarzy tworząc delikatną mgiełkę koloru. Nie ma mowy o zrobieniu sobie plam i placków. Dzięki niemu oswajam się z różami :)

Z serii pielęgnacyjnej na prowadzenie wyszły dwa kosmetyki:
-Belea, peeling do ciała o zapachu pomarańczy i mandarynki. Pachnie po prostu genialnie, niesamowicie i niepowtarzalnie! Jeżeli chodzi o właściwości zdzierające, to szału nie ma. Używam go przy pomocy peelingujących rękawiczek i tak sprawdza się najlepiej. Jego używanie to czysta przyjemność. Mam nadzieję, że dane mi będzie go kupić ponownie, bo jako dzienny peeling sprawdza się fajnie.
-Alverde, masło do stóp. W końcu zaczęłam używać osławionego już masełka. Faktycznie sprawdza się super. Podoba mi się forma aplikacji, lubię kosmetyki zamknięte w tego typu opakowaniach. Za kilka dni pojawi się jego osobna recenzja, tam się troszeczkę rozwinę ;)

To właśnie moja złota piątka października. Jestem bardzo zadowolona, że natrafiłam na te kosmetyki, bo używam ich z ogromną przyjemnością! :)

A co Wam przypadło do gustu w październiku? :>


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1