środa, 12 listopada 2014

Miesiąc ze mną! Październik

Heej!

Przyszła pora na miesiąc w zdjęciach! Październik był dla mnie baaardzo przyjemnym czasem! Nieustający dobry humor i pozytywna energia sprawiają, że potrafię doceniać nawet chłodną jesień, która wielu osobom przeszkadza :) 






Nazbierałam baardzo dużo zdjęć i ciężko było mi wybrać 'tylko' kilkanaście! Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.



Zaczynamy od niedzielnego spaceru. Uwielbiam Most Gdański i rozpościerający się z niego widok!


Październik okazał się miesiącem kulinarnym. Sporo eksperymentów i kombinacji. Tutaj akurat pierogi z ciasta pełnoziarnistego ze szpinakiem i fetą :)


Było też sobotnie, spontaniczne wyjście, po którym obudziła się we mnie fanka disco polo :D (lepiej późno niż wcale!) :D 


Cukinia faszerowana w ciągu kilku dni pojawiła się u mnie 7 razy! Wszystkim smakowała, a mi chyba najbardziej!


Jutuberka miesiąca, to zdecydowanie Florka. Oszalałam na punkcie jej grzywki i sama planuję zrobić coś podobnego. Co powiecie? :>


Ciasto jogurtowe KLIK! w wersji śniadaniowej z masłem orzechowym, bananem i szklanką mleka. Pycha!



Zielone koktajle sprawdzają się świetnie nawet jesienią. (sok jabłkowy+szpinak+banan)


Pewnej niedzieli obudzili mnie nowi domownicy! :)))  


Kolorowe pasty, które smakami zaskoczyły wszystkich. Robione totalnie spontanicznie wychodzą najlepiej!


 Mieszkanie posprzątane! 


Zupa z dyni, która w tym sezonie jakoś mnie nie urzekła. 


...za to pieczone jabłka, to już inna sprawa. Mogłabym je jeść codziennie!  


Październik okazał się również miesiącem kinowym. Dzięki Środom z Orange w Multikinie udało mi się być na 4 seansach. Filmy jakie obejrzałam, to: 'Czworo do pary', 'Bogowie', 'Miasto 44', 'Służby Specjalne'. Zamierzam kontynuować środową tradycję :)


na koniec miesiąca, miła niespodzianka w SP- Essie na promocji! Oczywiście złapałam dwa kolory. Jakie? Dowiecie się w nowościach kosmetycznych :) 

Październik był świetnym miesiącem i już nie mogę doczekać się tego, co przyniesie listopad. Z tego co już planuję, to uda mi się odwiedzić dwa piękne miasta. Trzymajcie kciuki, żeby wszystkie plany wypaliły! :))


A jaki był Wasz październik? Gdybyście miały użyć jednego słowa, jakie by to było? 
PS.Lubicie takie miesięczne podsumowania? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1