sobota, 15 listopada 2014

Masło do stóp, Alverde-czy warto się na nie skusić?

Hej, hej!

Przyszła jesień, czas na treściwe balsamy, masła i wzmożoną pielęgnację. Z zakupem masła do stóp Alverde nosiłam się długo. Traf chciał, że udało mi się je upolować w DMie. Czekało na swoją kolej, aż się w końcu doczekało. 


Swoje zdanie o nim już mam! Jest trochę inne, niż się spodziewałam. Myślicie, że warto je zakupić? :)

Kilka słów od producenta:

'Masło do stóp z ekstraktem z sosny i masłem shorea odżywia i odświeża suche i zmęczone stopy. Bogata formuła z masłami shea i shorea zapewnia intensywną pielęgnację i nawilżenie. Suche i szorstkie stopy stają się gładkie, miękkie i świeże. Produkt przebadany dermatologicznie, bez konserwantów, silikonów, olejów mineralnych, emulgatorów PEG, oparty na roślinnych składnikach z kontrolowanych upraw, nie zawiera silikonu.'


Za kosmetyk zapłaciłam coś ok 3E, udało mi się upolować go na promocji :)

Skład dla ciekawskich:

Masło zabezpieczone jest ochronną folią, z którą stoczyłam długą walkę (ufff! na szczęście zwycięską!) :D po odkręceniu słoiczka ukazuje nam się biały, gęsty kosmetyk, w konsystencji naprawdę przypominający masło. Zbity i twardy, mimo wszystko nie ma problemu z rozsmarowaniem go.
Zapach jest świeży, ale delikatny, Nie utrzymuje się długo na ciele. Krem dość szybko się wchłania. (używam go tylko na noc.) Jeżeli chodzi o działanie, to jestem usatysfakcjonowana. (nie jest tak odżywiający jak krem z Lirene KLIK! ale naprawdę fajnie się spisuje.) Skóra stóp jest nawilżona i miękka. Nie pojawiają się suche skórki, pękające pięty,  ani żadne inne niedogodności. 

Ogólne podsumowanie:
+działanie
+wydajność
+opakowanie
+zapach
+cena
-dostępność (drogerie DM, sklepy internetowe) 

Moja ocena: 5/5 


Jeżeli tylko macie okazję zakupić to masło, polecam Wam je gorąco. Uważam, że warto się na nie skusić. Przyzwoite działanie, przyjemna konsystencja i przyjazna cena sprawiają, że wrócę do tego kosmetyku, jeżeli tylko będę mogła :) (któraś z Was pisała mi o rossmannowskim odpowiedniku, ktoś coś wie? :> )


Jaki jest Wasz ulubiony krem? Czego aktualnie używacie do stóp? 

PS.Jesteśmy już na finiszu tygodnia ze mną. Jak podobała się Wam moja akcja?
Jutro wisienka na torcie, notka paznokciowa! :D


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1