czwartek, 13 listopada 2014

Balea, malinowy balsam do rąk. Co o nim myślę?

Hej, hej!

Jesień pełną parą, a patrząc na opakowanie bohatera dzisiejszej notki, przenosimy się na letnią, zieloną łąkę, kraciasty koc, a do tego podjadamy malinowy deser!


Kiedy zobaczyłam to urocze opakowanie, wiedziałam, że muszę chociaż powąchać. Jak już powąchałam, to szybko wrzuciłam krem do koszyka! :D u kogo się sprawdzi? 


Kilka słów od producenta:
'Balsam do rąk Balea malinowy, to owocowa intensywna pielęgnacja delikatnych dłoni. Pantenol nawilża skórę, regeneruje i wygładza. Zapach świeżych malin koi zmysły. Lekka konsystencja pozwala na szybkie rozprowadzenie. Od razu się wchłania. Balsam jest produktem wegańskim. '


skład dla ciekawskich:

Lubię mieć w domu duży krem do rąk. Najlepiej, najpraktyczniej kiedy ma pompkę. Po każdym myciu dłoni używam niewielką ilość kosmetyku. Decydując się na to malinowe cudo, nie oczekiwałam wielkiego odżywienia, nawilżenia i regeneracji. 

Balsam pachnie malinową mambą (dosłownie!), już pół pompki wystarczy na pokrycie nim obu dłoni. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania, eliminuje uczucie ściągnięcia, czy szorstkości.
Nie nawilża jakoś szczególnie, ale byłam na to przygotowana :) Dla mnie jest to idealny krem do używania  w ciągu dnia.

Ogólne podsumowanie:
+zapach
+sposób aplikacji
+działanie (niweluje uczucie ściągniętej skóry. Osoby z przesuszonymi dłońmi raczej nie będą z niego zadowolone)
+wydajność
+cena
-dostępność (drogerie DM, drogerie internetowe) 

Moja ocena: 4/5


Dla mnie jest to fajna, dzienna propozycja. Balsam jest wydajny, szybko się wchłania, ładnie pachnie i eliminuje uczucie suchych dłoni. Idealny, domowy przyjaciel dla niewymagających. Odjęłam mu 2 punkty kolejno za: słabe nawilżanie (dla bardziej potrzebujących nawilżenia osób mógłby się nie sprawdzić) i dostępność. 

Lubicie tego typu produkty? Wiem, że Isana ma w swoim asortymencie podobne opakowanie?. Znacie, lubicie? Następnym razem może to na nią się skuszę? :>

PS.Pamiętajcie o tygodniu ze mną, widzimy się jutro! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1