piątek, 31 października 2014

Ziaja, Liście Manuka, krem na dzień. Czy jest wart zakupu?

Czy któraś z Was nie słyszała o wszędobylskich liściach manuka? Tak własnie myślałam :D zna je już każda z nas. Idąc za ciosem po wypróbowaniu genialnej pasty oczyszczającej, skusiłam się na krem na dzień. Moje oczekiwania były spore, po świetnym nawilżająco-matującym kremie tej marki, jaki dane było mi używać kilka miesięcy temu.


Niestety, im dalej w las, tym więcej drzew... 



 Poczytajmy zapewnienia producenta:

Brzmi pięknie, prawda? Miałam ogromne nadzieje, niestety tylko na tym się skończyło. Już Wam mówię dlaczego.

Krem jest pakowany w estetyczną białą tubkę, a do tego w papierowy kartonik. Za 50ml. zapłaciłam coś ok 12zł w sklepiku firmowym. Zapach produktu jest identyczny jak całej tej linii, świeży i orzeźwiający- dla mnie bardzo przyjemny. 

Konsystencja kremu faktycznie jest bardzo lekka, łatwo się rozprowadza i wydawać by się mogło, że szybko wchłania. Niestety po chwili możemy odczuć, że nasza twarz delikatnie się klei. Jest to efekt, którego nie znoszę na twarzy. 

Producent zapewnia nas o matowym wykończeniu i oczyszczaniu buzi. O ile w oczyszczanie nie wierzę na wstepie, tak na matowym efekcie bardzo mi zależało. Już po chwili od nałożenia produktu moja twarz lekko się świeci- nie o takie wykończenie mi chodziło. 

Ostatnią kwestią jest nawilżanie, które również pozostawia wiele do życzenia. Nie mam skóry suchej, ale podczas przeziębienia, zdarzyło się, że kosmetyk podkreślił mi suche skórki.

Podsumowując: największym plusem tego produktu jest fakt, że nie zrobił mi krzywdy, ani nie podrażnił.  

Ogólne podsumowanie:
+dostępność
+zapach 
+konsystencja
+krem nie podrażnił mnie, ani nie uczulił
-nie matuje nawet na chwilę
-twarz jest lepka w dotyku

Moja ocena: 2/5

Niestety, tym razem seria z manuką nie sprostała moim oczekiwaniom. Z podkulonym ogonem powracam do 'starej', poczciwej wersji nawilżająco-matującej, która sprawdzała się u mnie o niebo lepiej.


Miałyście okazję używać tego produktu? Czy Wasze odczucia są podobne? 
Jaki jest Wasz ulubiony krem na dzień? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1