poniedziałek, 6 października 2014

Wrześniowe nowości kosmetyczne!

 Hej, hej!


Moje zakupy kosmetyczne we wrześniu ograniczyły się jedynie do uzupełniania zapasów. Staram się maksymalnie skupić na zużywaniu tego co mam. 


Szykuję mi się większe zakupy 'kolorówkowe' ale o tym będę informować Was na bieżąco, a teraz zapraszam na szybki przegląd nowości. 


-jestem szczęściarą, bo moi bliscy znają mnie naprawdę dobrze. Na perfumy CK IN2U miałam ochotę już długo! 
-mój ukochany, najlepszy i niezastąpiony antyperspirant, Rexona. Zmieniam tylko warianty kolorystyczne :)
-zupełną nowością w mojej kosmetyczce jest pomadka z peelingiem marki Sylveco. (macie? znacie?)


-z cyklu 'samo wpadło do koszyka' jest błyszczyk Manhattan, który był w Rossmannie w promocji. Sama nie wierzę w to jak długo utrzymuje się na ustach. W rzeczywistości wygląda na bardziej fioletowy.
-Błyszczyk z Loreal, Glam Shine to kolejny trafiony prezent (dziękuję! :*)
-żel z Wibo, Eyebrow Stylist po prostu musi być w mojej kosmetyczce. Jako, że jego poprzednik dobił dna, uzupełniłam zapas.


Totalną nowością jest dla mnie pielęgnacja z Ziaji. Liście manuka (a w zasadzie pasta) na tyle skradły moje serce, że byłam ciekawa kolejnych produktów.
-krem głęboko regenerujący na noc z wit.C. Kupiony z polecenia i po kilku użyciach moje pierwsze wrażenia są bardzo na tak! :)
-krem na dzień z liśćmi manuka już niestety nie zapowiada się tak fajnie. Użyłam go również kilka razy i niestety szału nie ma. Ale o tym innym razem.
-tonik z tej samej serii sprawdza się całkiem fajnie. Chociaż nie widzę dużej różnicy w wyglądzie swojej buzi, fajnie jest ją odświeżyć w ciągu dnia. 

Jak widzicie moje nowości są bardzo skromne :) nie chcę niepotrzebnie robić zapasów (chociaż widziałam gazetkę promocyjną SP i nie wiem czy się nie złamię) :D

Jak Wasze zakupy we wrześniu? Poszalałyście czy nie? Miałyście któryś z tych produktów? Dajcie znać! :) 
PS.Miłego poniedziałku! :)


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1