środa, 15 października 2014

Odżywka do paznokci 7w1, Loreal. NIE POLECAM, efekty!

Hej, hej!

Odżywkę z Loreal'a znalazłam w Glossy Boxie. Spotkałam się z opiniami, że jest to lepsza wersja Eveline. Ochoczo więc rozpoczęłam testy. 


No i mam efekty. Już dawno nic aż tak nie zmieniło stanu moich paznokci.



 Obietnice producenta:

'Znacie' moje paznokcie. W serii #NOTD mogłyście zobaczyć jak wyglądają. (a raczej jak wyglądały.) Nie miałam z nimi większego problemu. Czasem gdy były zbyt długie, pod wpływem silnego uderzenia zdarzało im się łamać, ale naprawdę bardzo rzadko. 


Moje paznokcie PRZED kuracją:



oraz PO:

(aktualnie do złamanej gromadki dołączył jeszcze palec wskazujący, który jest w najgorszej kondycji.)

Myślę, że wszelkie słowa są zbędne. (paznokcie są w tak opłakanym stanie, że mam problem nawet z pisaniem na klawiaturze.)

Dodam jeszcze, że używałam tego BUBLA jako bazę pod lakier. Z podkulonym ogonem i paznokciami połamanymi do krwi wracam do odżywki Eveline. A tej zarazy Wam NIE POLECAM!

Znacie? Używacie? Dzieje się u Was to samo? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1