piątek, 17 października 2014

NOTD#37 Bordeaux& Wicked, Essie- manicure iście jesienny!

Hej, hej!

Dzisiaj mam dla Was zaległą notkę (za czasów jak jeszcze miałam paznokcie). Jesień zagościła u mnie na dobre. Odstąpiłam od żywych, letnich kolorów i szaleję ze 'swetrowymi' odcieniami :)



Macie czasem tak, że nie potraficie się zdecydować na jeden kolor? ja mam! dlatego postanowiłam połączyć dwa odcienie :)



Wicked (ten ciemniejszy) to istny kameleon. Zależnie od światła możemy w nim zauważyć brąz, fiolet, bordo, a nawet czerń. Ciężko uchwycić jego piękno na zdjęciach ale musicie mi wierzyć na słowo, kolor jest wyjątkowy!


Bordeaux natomiast, to typowe bordo, bez żadnych drobinek, czy innych podtekstów.


Oba kolory bardzo lubię, dlatego też zestawiłam je ze sobą. Jak dla mnie efekt jest ciekawy i niebanalny. (no i mogłam użyć dwóch kolorów, bo na jeden nie potrafiłam się zdecydować! ;)



A Wy co myślicie? Podoba Wam się? Lubicie takie odcienie/połączenia? 

Moje ulubione pytanie: jaki kolor macie aktualnie na paznokciach? Przeszłyście już na jesienną stronę mocy, czy szalejecie z kolorami? :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1