niedziela, 12 października 2014

Lirene, krem do stóp z 30% zawartością mocznika

Hej, hej!


Niezależnie od pory roku moimi ulubionymi kremami do stóp są te gęste, treściwe i bardzo nawilżające. Dlatego też skusiłam się na propozycję Lirene. 


Krem- maska zawiera 30% mocznika, a do tego ma zapobiegać rogowaceniu naskórka. Szybko wrzuciłam go do koszyka i pobiegłam do kasy!



 Kilka słów od producenta:

Krem jest takiej konsystencji, jaką ja lubię najbardziej. Treściwy, gęsty, nie spływa z dłoni. Przez co wchłania się dość długo, ale mi to nie przeszkadza- używam go na noc. Zapach jest ledwie wyczuwalny, kremowy, świeży. 

Zauważyłam niestety, że po użyciu tego produktu stopy pozostają delikatnie klejące (dlatego też  nie wstaję potem z łóżka :D ) Rano budzę się z miękkimi, przyjemnymi w dotyku stopami. Nie czuć już filmu, jaki pozostawia krem, lecz jedynie uczucie nawilżenia. 

Przy regularnym stosowaniu kosmetyku skóra pozostaje miękka, gładka i nawilżona. Nie ma mowy o popękanych, suchych piętach. Stopy wyglądają na zadbane. 

Ogólne podsumowanie: 
+dostępność
+rewelacyjne działanie
+gęsta, bogata konsystencja 
+delikatny, świeży zapach
-dość długo się wchłania
-stopy po jego zastosowaniu są delikatnie lepkie


Czystym przypadkiem trafiłam na genialny produkt, do którego z przyjemnością powrócę. Serdecznie polecam Wam wypróbowanie propozycji Lirene, może sprawdzi się u Was tak samo dobrze jak u mnie.

Znacie ten kosmetyk? Lubicie? Czego aktualnie używacie do pielęgnacji stóp? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1