środa, 17 września 2014

Ziaja PRO- maska oczyszczająca z zieloną glinką

Hej, hej!

Kosmetyki marki Ziaja są mi znane. Nie wszystkie lubię, ale są też takie, które przypadły mi do gustu. Podczas wizyty w saloniku firmowym wpadło mi w oko kilka produktów.



Z serią PRO nie miałam wcześniej do czynienia. Słyszałam jednak o niej pozytywne opinie. Skuszona opisem producenta i zapewnieniami ekspedientki zakupiłam maskę, która miała na celu rozprawienie się z moją kapryśną, mieszaną cerą.




kilka słów od producenta:

Za maskę zapłaciłam 30zł, jak już wcześniej wspomniałam w saloniku firmowym. Szybko przystąpiłam do testów i jak możecie zobaczyć zużyłam już znaczną część produktu.

Zapach kosmetyku jest przyjemny, świeży (charakterystyczny dla kosmetyków z glinka.) Konsystencja jest zbita, nie spływa z twarzy. Maskę nakładam ok. 2 razy w tygodniu, wieczorem na dobrze oczyszczoną skórę (czasem zabieg poprzedzam peelingiem.)


Po nałożeniu kosmetyku przez chwilę odczuwam lekkie mrowienie, które nie jest zbytnio 
uciążliwe. Po ok.10 min myję twarz i nakładam krem na noc.

Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że skóra zrobiła się gładsza, koloryt ujednolicony, a do tego krem wchłaniał się o wiele szybciej. 
Stosując maskę regularnie odnotowałam redukcję wydzielania się sebum. Skóra nie świeci się już tak szybko. 

skład dla ciekawskich:

Odnosząc się do zapewnień producenta, muszę przyznać, że maseczka faktycznie złuszcza martwy naskórek. Jeżeli chodzi o oczyszczanie ciężko mi się do tego ustosunkować, ponieważ zaskórniki, które miałam wcześniej nie zniknęły, za to nie pojawiają się nowe.

Nie sposób nie wspomnieć również o wydajności produktu (maskę nakładam grubą warstwą), która jest powalająca. Słój 250ml. z pewnością posłuży nam na długo. 

Ogólne podsumowanie:
+redukuje wydzielanie się sebum
+ujednolica koloryt
+złuszcza martwy naskórek
+skóra jest gładka i miękka
+krem po jej zastosowaniu szybciej się wchłania
+stosunek ceny do jakości



Maska z zieloną glinką spełnia swoje zadanie w 90%. Jestem z niej zadowolona i gdyby nie fakt, że nie przyspieszania gojenia się istniejących już wyprysków byłaby moim ideałem. Ciężko się jednak do tego doczepić, bo producent nas o tym nie zapewnia ;)

Niemniej jednak gorąco polecam ten produkt osobom, które chcą odświeżyć swoją skórę. Maseczka fajnie wyrównuje koloryt, przywraca gładkość naszej skórze i redukuje wydzielanie się sebum.

Znacie produkty serii Ziaja PRO? Macie swoje ulubione maseczki do zadań specjalnych?

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1