czwartek, 11 września 2014

Soczysty sorbet do ciała The Body Shop- czy warto zaprzątać sobie nim głowę?

Hej, hej!

Kończące się lato skłania do refleksji, postanowiłam zatem zrobić 'rachunek sumienia' i zastanowić się, które z zakupionych przeze mnie produktów w okresie letnim się u mnie sprawdziły, a które nie. 

Pora rozprawić się z sorbetem do ciała marki The Body Shop. 



Zakupiłam go z zamiarem używania na dzień. Rano po prysznicu moja skóra jest delikatnie ściągnięta, lubię użyć wtedy czegoś, co szybko się wchłania i niweluje nieprzyjemne uczucie.
Jak poradził sobie ten gagatek? 

Za 200ml. opakowanie należy zapłacić ok. 50zł. Zapach produktu jest baardzo intensywny i przez dłuższy czas utrzymuje się na skórze. Jeżeli chodzi o nawilżanie, to nie jest najlepiej. Kosmetyk niweluje uczucie ściągnięcia, ale w kwestiach pielęgnacyjnych to by było na tyle.



Myśląc sorbet, wyobrażamy sobie lekki, przyjemny i szybko wchłaniający się kosmetyk. W pewnym sensie tak jest, bo produkt szybko się wchłania i nie brudzi ubrań. Nie mogę jednak nie wspomnieć o dziwnej konsystencji. Połączenie żelowego, odrobinę suchego kosmetyku z galaretką, w której są grudki. Jakkolwiek to brzmi, to sorbet ten ma właśnie taką konsystencję :D ciężko mi to opisać, bo nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałam, ale przy każdej aplikacji mnie to zastanawia. Nie jest to minus, bo wszystko ładnie się rozprowadza i wchłania, ale zawsze zadziwia ;)
Czasem odnoszę wrażenie, że kosmetyk lekko się klei na mojej skórze. 

Ogólne podsumowanie:
+szybko się wchłania
+niweluje uczucie ściągnięcia
+nie zapycha i nie podrażnia
-zapach, który może okazać się zbyt mocny
-konsystencja
-cena w stosunku do jakości
-znikome właściwości nawilżające


Sorbet do ciała The Body Shop nie jest złym produktem, mimo wszystko uważam, że nie jest wart zakupu (no chyba, że na promocji.) Słabe nawilżanie, dziwna konsystencja i uczucie lepkości, które pojawia się co jakiś czas sprawiają, że nie sięgnę więcej po ten kosmetyk. 

Znacie sorbety do ciała TBS? Czego aktualnie używacie do nawilżania swojego ciała? :)



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1