poniedziałek, 22 września 2014

Poszukując ideału: Ziaja- oliwkowy żel do higieny intymnej

Hej, hej!

Od kiedy pianka do higieny intymnej z Facelle została wycofana, jestem oficjalnie obrażona na Rossmanna. Dla mnie był to produkt idealny i nie mogę zrozumieć zachowania producenta. Wiem też, że wiele z Was chwaliło ten produkt. Do rzeczy! 



Postanowiłam ponownie poszukać swojego ideału w tej dziedzinie. Miałam już Lactacyd- poza stosunkowo wysoką ceną nie zauważyłam niczego szczególnego. Tym razem mój wybór padł na oliwkowy płyn do higieny intymnej z kwasem mlekowym i olejem oliwkowym. 

Kilka słów od producenta: 



Kosmetyk zakupiłam w firmowym saloniku Ziaji za ok 6zł. Z tego co mi się wydaje dostępne są również większe pojemności (podejrzewam, że za jakiś czas właśnie na taką się skuszę.)

Powiem Wam, że mój strzał był całkiem trafny! (no dobra, podpowiadała mi trochę Ekspedientka ;)
Płyn jest bardzo delikatny, przy tym świetnie odświeża, a co najważniejsze nie podrażnia wrażliwych okolic. Nie zauważyłam żadnych nieprzyjemnych efektów. Dobrze się pieni i łatwo spłukuje.
Zapach produktu bardzo przypadł mi do gustu. Jest subtelny i świeży. Ta mała 200ml. buteleczka jest już długo w użyciu, a ciągle jeszcze w niej coś jest :) 

Dla ciekawskich zamieszam zdjęcie składu 

Ogólne podsumowanie:
+działanie produktu
+nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje żadnych niepożądanych efektów
+stosunek ceny (ok.6zł.) do jakości
+ładnie pachnie
+jest stosunkowo wydajny 
-przydałaby się pompka, wtedy aplikacja byłaby idealna



Macie swoje ulubione płyny do higieny intymnej? Używałyście Ziaji? A może tak jak ja jesteście właśnie w trakcie opłakiwania braku możliwości zakupu Facelle? 
Tak czy siak, Oliwkowy płyn z Ziaji polecam, bo jest delikatny, skuteczny i tani! :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1