środa, 24 września 2014

Pieczona owsianka z bananem na jesienne poranki

Hej, hej!

Nudzi Wam się 'zwykła' owsianka? Denerwuje Was garnek, który zawsze jest do umycia? :D bo mnie tak! 



Dzisiaj mam przepyszną alternatywę dla tradycyjnej owsianki. Od kiedy ją spróbowałam śmiało mogę stwierdzić, że będzie królowała w moich jesiennych i zimowych śniadaniach. (w zasadzie już króluje.)

Dlaczego? Praktycznie sama się robi, przyjemnie rozgrzewa, a do tego smakuje niesamowicie! 



Płatki owsiane wsypujemy do miseczki i zalewamy wodą, tak aby napęczniały. (ja robię to zazwyczaj wieczorem)

Rozgniatamy dojrzałego banana.  

mieszamy z ulubionymi składnikami (w moim przypadku to cynamon.) Wstawiamy do piekarnika na ok 20-25min. i pieczemy w 160C.

...i gotowe!

Tak przyrządzoną owsiankę podaję z jogurtem naturalnym i miodem.


I jak? Znacie pieczoną owsiankę? Spróbujecie tego rozwiązania? Jak dla mnie to genialny sposób na szybkie, zdrowe i pożywne śniadanie! 
PS.Dajcie znać czy jesteście zainteresowane innymi wersjami tego śniadania :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1