poniedziałek, 1 września 2014

Nowości kosmetyczne, sierpień 2014

 Hej, witajcie!


Pierwszy września to idealny czas na zakupowe podsumowanie miesiąca. Sierpień okazał się dla mnie łaskawy pod względem nowości. Nie przybyło mi wiele produktów, ale za to jakie!
 



Zobaczcie same! :)


Zaczniemy od przesyłki-niespodzianki, która totalnie mnie zaskoczyła!
-Balea, pomadka do ust z oliwą z oliwek. Uwielbiam pomadki ochronne jesienią!
-Alverde, wiśniowa pomadka do ust. Szybko stała się moim ulubieńcem. Kwaśny zapach idealnie pasował na gorące dni, a gęsta, bogata konsystencja nie spływała z ust.
-Balea, pomarańczowy peeling do ciała. O mamo! Jak to pachnie! Na dniach rozpoczynam testy :))
-Balea, Mango Mambo, obrazek idealnie odzwierciedla zapach tego produktu. 


Kategoria 'różne' 
-krem do stóp Lirene z 30% wyciągiem z mocznika. 
-Sun Ozon, Spray do włosów z UV 
-Essie, pamiątka z zakopanego :D ma piękny granatowy kolor z delikatnymi drobinkami, które na paznokciach wyglądają subtelnie i ogólnie WOW
-Maybelline, tint do ust. W Rossmannie była na nie promocja- 9,99zł. Nie zastanawiałam się ani chwili, kupiłam ponownie kolor ( Endless Ruby), który kiedyś zgubiłam.

-z Maroko przywiozłam jedynie olejek arganowy, na dniach rozpoczynam testy!

Oprócz pięknych zamków na Słowacji udało mi się również na chwilę wskoczyć do DMu. Niestety (a może i stety) zakupy nie są duże, bo Euro się szybko skończyły :D
Zakupiłam trzy żele pod prysznic Balea, malinowy krem do rąk, który pachnie dosłownie jak mamba! W moje ręce wpadł również krem do stóp z Alverde, o którym w końcu nie zapomniałam w sklepie :)

I to by było na tyle! To moje wszystkie nowości wakacyjne! :))
A jak tam u Was? Poczyniłyście duże zakupy? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1