środa, 3 września 2014

Miesiąc ze mną #3 SIERPIEŃ!

Hej, hej!

Sierpień był dla mnie miesiącem podróży, dlatego też dzisiaj będą głównie zdjęcia z moich wyjazdów. Pakujemy zatem walizkę i w drogę!








Władysławowo i ryba jedzona w porcie na łódce, nie ma nic pyszniejszego!


Przepiękny zachód słońca, który przez jakiś czas okazał się tapetą na moim telefonie :)


Wieczór na plaży i puszczanie lampionów. Niebo wyglądało wtedy genialnie!


Śniadanie mistrzów! Świeżo wędzony łosoś, a do tego szum fal! :)

Czas już wracać! Pamiątki kupione, walizka spakowana!

Tureckie pierożki i pasta z bakłażanów. Niebo w gębie!





Przed samym wylotem dostałam przesyłkę-niespodziankę. Cieszyłam się jak dziecko!

...i wylądowałam!












Najlepszy świeżo wyciskany pomarańczowy sok na świecie!


Widok na Agadir.

Marokański bazar powalił mnie kolorami, zapachami i niskimi cenami!

Najlepszy tajine rybny na świecie!

Opuncje- próbowałam ich pierwszy raz i skradły moje serce


Widok z naszego balkonu! nie ma nic piękniejszego niż budzić się i zasypiać z taką panoramą.

było też trochę leżakowania ;)


Ten widok od zawsze kojarzył mi się z Maroko. Teraz dane mi było podziwiać go na żywo.

były też drinki ;)

Czas wracać! (zakochana w tym kraju mówię 'do zobaczenia'!)


czas wracać, przepakować walizki i znowu w drogę! Kierunek Zakopane!


Spływ Dunajcem, który szczerze każdemu polecam!


Słowacja= DM. Nie mogło mnie tam nie być :D

małe grzeszki wakacji :))) (no dobra, nie takie małe!)

....na Giewont!

było mega ciężko, ale udało się! Po drodze podziwialiśmy takie widoki! Kocham polskie góry!

Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Pożegnaniem wakacji w stylu marokańskim przeglądaliśmy zdjęcia i wspominaliśmy miłe chwilę!

Dajcie znać jak Wasz sierpień! Jak będziecie go wspominać? Podobają Wam się takie 'krótkie' podsumowania? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1