poniedziałek, 8 września 2014

La Roche- Posay, Toleriane- idealny żel do mycia twarzy?

Hej, hej!

Macie swój ulubiony kosmetyk do mycia twarzy? bo ja nie! Wciąż szukam ideału, chociaż przetestowałam już naprawdę sporo produktów- jedne sprawdzały się u mnie całkiem fajnie, inne wcale. Ciągle poszukuję czegoś, co sprawi, że nie będę chciała próbować żadnych nowości.


Markę La Roche-Posay znam i lubię. Po krótkiej rozmowie z farmaceutką postanowiłam skusić się na produkt linii Toleriane. Jak się u mnie sprawdza? Zapraszam do dalszej części notki!

Zależało mi na czymś delikatnym, co nie podrażni mojej kapryśnej ostatnio cery i nie spowoduje nadmiernego przesuszenia, ale jednocześnie oczyści skórę po nocy (zakupiłam go z zamiarem stosowania wyłącznie rano.) 





kilka słów od producenta:









Produkt zapakowany jest w miękką poręczną tubkę, co wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Niestety często tuż po otwarciu kosmetyk wypływa. 
Konsystencje określiłabym raczej jako kremową, aniżeli żelową. Już niewielka ilość wystarczy aby przemyć nim całą twarz.
Żel Toleriane jest faktycznie bardzo łagodny dla mojej skóry, nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie wysusza dodatkowo cery, przy czym dokładnie oczyszcza ją z kosmetyków nałożonych wieczorem, a do tego świetnie radzi sobie z resztkami makijażu nie podrażniając przy tym oczu.

Ogólne podsumowanie:
+nie podrażnia
+nie wysusza
+nie powoduje efektu ściągnięcia skóry
+dobrze oczyszcza
+jest baardzo wydajny
-bezzapachowy
-zdarza się, że produkt wylewa się z tubki

Toleriane nie jest moim ideałem (ze względu na opakowanie i brak zapachu) ale klasyfikuje się bardzo wysoko w moim subiektywnym rankingu. Aktualnie używam go rano i wieczorem. Wiem, że jesienią sprawdzi się u mnie idealnie- zimne powietrze i włączone kaloryfery sprawiają, że moja twarz staje się wrażliwa i kapryśna.

Jeżeli macie wrażliwą, skłonną do podrażnień cerę serdecznie polecam przyjrzeć się temu produktowi. Jest niezwykle delikatny i nie powoduje żadnych niepożądanych skutków.

Znacie linie Toleriane? Jakiego żelu do oczyszczania twarzy aktualnie używacie? 


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1