piątek, 19 września 2014

Hej, hej!

Dzisiaj mam dla Was coś naprawdę pysznego! Idealna propozycja na weekendowe słodkości do kawy! Bardzo czekoladowe, mięciutkie i szybko znikające ciasto z cukinią!



Jakiś czas temu znalazłam przepis na podobne ciacho, trochę go zmodyfikowałam i jest!
Jesteście ciekawe jak je wykonać? Serdecznie zapraszam do dalszej części notki! 



W jednej misce mieszamy suche składniki. (mąkę jaglaną uzyskałam mieląc kaszę w blenderze)



 Na tartce ścieramy małą cukinię (potem odsączamy ją z soku)


 Przygotowujemy mokre składniki i dokładnie mieszamy.


Do suchych składników dodajemy cukinię i mokre składniki. Wylewamy do przygotowanej wcześniej keksówki.


...pieczemy ok 45min. w 200C.




Zostawiamy do ostygnięcia i gotowe! Ciasto jest przepyszne. Cukinia świetnie utrzymuje wilgoć, a kakao tworzy mocny, czekoladowy smak. Już nie mogę doczekać się kolejnego podejścia do zrobienia tego ciasta! Mam w planach dodać orzechy włoskie i przyprawę do piernika! :)) 



Jak podoba Wam się przepis? Lubicie eksperymentować z wypiekami? Skorzystacie z mojego przepisu?? :)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1