piątek, 29 sierpnia 2014

Ulubieńcy kosmetyczni, sierpień 2014!

Hej, hej!

Jak minął Wam sierpień? :) Mój upłynął pod znakiem wyjazdów wakacyjnych. Pakowania się i rozpakowywania. Nie mogę uwierzyć, że cały miesiąc za nami!





Znalazło się kilka kosmetyków, po które sięgałam z przyjemnością i dzisiaj chciałabym Wam je pokazać. Jestem ciekawa czy znacie któryś z nich! :)



 Zacznijmy od produktów do twarzy:
-Ziaja, pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Używałam jej jako żelu do mycia buzi i jako peelingu. W obu sytuacjach sprawdza się super. Recenzja! tubka powoli dobija dna, a ja z pewnością zaopatrzę się w kolejne opakowanie :)
-Matujący filtr SPF 50, Vichy. Sprawdził się idealnie na wakacjach. Nie odnotowałam żadnych poparzeń, czy podrażnień spowodowanych przebywaniem na słońcu. Tutaj pisałam o jego bracie z SPF 30.
-żurawinowa pomadka Alverde. O przepięknym słodko-kwaśnym zapachu. Utrzymuje się długo na ustach i nadaje piękny błysk. 

Kategoria ciało i włosy:
-żelem pod prysznic, który absolutnie podbił moje serce (i mojego partnera też!) okazał się produkt z Bath&Body Works o zapachu Pure Paradise. Bardzo gęsty, świetnie się pieni, niezwykle wydajny, a do tego cudownie pachnie! 
-szampon z Garniera z olejkiem arganowym i żurawiną okazał się pozytywnym zaskoczeniem. Dobrze się pieni, dokładnie oczyszcza i nie obciąża włosów. Będę do niego powracać.
-Antyperspirant Rexona, to mój absolutny must have. Zauroczył mnie ten świeży, delikatny zapach.
-a skoro o zapachach mowa, to na moich wakacjach towarzyszyła mi mgiełka z B&BW o zapachu Sweet Pea. Słodka, ale nie dusząca, świeża i skomplikowana do opisania kompozycja :D

Nie sposób nie wspomnieć o dwóch, innych ulubieńcach: 
-żel antybakteryjny, który jest niezastąpiony w sytuacjach awaryjnych lub kiedy spędzamy długie godziny poza pokojem hotelowym.
-lakier do paznokci Essie, Status Symbol. Chyba przez cały sierpień towarzyszył mi na paznokciach u stóp. Uwielbiam ten radosny, dziewczęcy kolor!

To są moje ulubione produkty sierpnia! Znacie któryś z nich? Lubicie? A co u Was sprawdziło się w tym wakacyjnym miesiącu? :>

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1