środa, 6 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne, lipiec 2014!

Witajcie, hej!

Jak już zapowiadałam po czerwcowych szaleństwach zakupowych, w lipcu moich nowości nie jest dużo. Staram się zużywać poczynione zapasy i nawet nie korci mnie w kierunku drogerii. Wszystko mam, niczego nie potrzebuję (wow!) ;) 



Mimo tego pojawiło się kilka smaczków, które postanowiłam Wam pokazać. Zapraszam!
W lipcu miałam urodziny, od dwóch bliskich osób dostałam prezenty, które tylko potwierdzają jak dobrze mnie znają! :)

-serum do rzęs 4 long lashes, którego zamierzam zacząć używać na dniach. Jestem niesamowicie ciekawa efektów! 
-Plumful, MAC. Chyba nie muszę nic dodawać? Nosiłam się z zamiarem jej kupna dobrych kilka miesięcy, w końcu jest moja! :)

Ziajowe nowości z liśćmi manuka opanowały Instagram, Blogosferę i YT. Nie byłoby dla mnie w tym nic kuszącego, gdyby nie opis produktów, które wydawać by się mogło są stworzone dla mnie ;)
-póki co z tej serii skusiłam się na oczyszczającą pastę do twarzy (niedługo pojawi się jej recenzja) 
-maska oczyszczająca z zieloną glinką chodziła mi po głowie już długo. W końcu się zdecydowałam i był to strzał w 10! ale o tym opowiem Wam za jakiś czas! :))

To są moje cudowne, lipcowe nowości! Nie ma tego wiele, ale ciesze się z nich ogromnie!
Miałyście którąś z tych rzeczy? Kusi Was seria z manuką? Piszcie koniecznie co trafiło pod Wasze dachy w lipcu! :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1