sobota, 16 sierpnia 2014

NOTD#36 Essie, Licorice

Hej, hej!

Lato w pełni, a Magda? A Magda maluje paznokcie na czarno. Sama sobie się dziwię. Jakiś czas temu czerń była dla mnie ponadczasowa i uniwersalna, ale zarezerwowana jedynie na te chłodniejsze miesiące. Trochę mi się pozmieniało i czarne paznokcie mam nawet w środku lata! :D



Same zobaczcie jak pięknie wygląda! 




Za co uwielbiam czerń z Essie? 

Przede wszystkim za głęboki, mocny kolor już przy jednej warstwie. 
Nie ma nic lepszego niż manicure w 5min! :)


...za piękny, elegancki błysk, na który nie mogę przestać się patrzeć.



...i za to, że jest to po prostu inny odcień niż nosi aktualnie każdy na paznokciach. 

Czuje się z tym lakierem wyjątkowo dobrze i chociaż lubię poszaleć z kolorem, to czerń jest dla mnie klasyczna, ponadczasowa i... letnia! Jak dla mnie pięknie podkreśla opaleniznę i wydobywa 'ostrzejszy charakter' moich wszystkich koronkowych spódnic, sukienek, kiecek i kiecuszek! :)


Ja czerni 'daję okejkę'! :D

A Ty? Co myślisz o czarnych paznokciach w sezonie letnim?
Klasyka czy zbyt ciężki odcień w słoneczne, upalne dni? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1