piątek, 1 sierpnia 2014

Miesiąc ze mną #2 lipiec 2014!

Hej, hej!

Witam Was serdecznie w kolejnej porcji miesięcznych zdjęć. W lipcu działo się dużo. Remonty, wyjazdy, liczne spotkania i planowanie kolejnych podróży! Nie mogę uwierzyć, że lipiec dobiega końca.


Zaczynamy od orzeźwiających napoi w tramwaju! :)


Lipiec okazał się miesiącem bobu. Bób solo, bób w łupince, bób bez łupinki, sałatka z bobem, pasta z bobu... mogę tak wymieniać bez końca! :D 

 'Kochanie, zmierz mi samą szybę, jak i całe drzwi balkonowe.' Kiedy zobaczyłam tą kartkę nie wiedziałam czy śmiać się czy płakać :DD

Tak, znowu Wisła! :) Tym razem chciałam pokazać wam świetny neon, który pojawił się tego sezonu 'Miło Cię widzieć!' Wzajemnie! 


Lipiec jest miesiącem moich urodzin. Polecam Wam wyłączyć powiadomienie na fejsie, zdziwicie się jak mało osób o Was pamięta ;) ten dzień spędziłam w teatrze :)

prezent, który totalnie mnie zaskoczył, to mój wyśniony, wymarzony Plumful! <3

...no i zaczęło się :D tutaj z walizką, wielką torbą i torebką w drodze na pociąg! :) Kocham ten czas!

...no i jesteśmy w  Sopocie! Uwielbiam polskie morze! :)

na Monciaku pojawiły się takie pyszności! Trudno było mi odejść bez zakupu czegokolwiek! :D

 ... a nad morzem oczywiście moje ukochane gofry! Mogłabym je jeść bez przerwy!  

 dieta śródziemnomorska w moim wydaniu!

Niezwykle motywująca książka. Czytam codziennie przed snem po kilka kartek, a rano budzę się z nową siłą do działania i lepszym nastrojem!

jeden z letnich strojów dnia. Standardowo biel i koronki- duet idealny! :) do tego mrożona kawa i jestem w raju!

mój pierwszy własnoręcznie robiony hummus i z pewnością nie ostatni! Mniam!

czasem z koleżanką mamy naprawdę ciekawe pomysły! :D gumy dla dzieci zawsze spoko!

znowu koronka/hafty czy coś w tym stylu! :D

faza na naleśniki zdecydowanie już mi przeszła. Teraz śniadanie zdominowała owsianka z przeróżnymi dodatkami- im więcej, tym lepiej!

przedstawiam Wam Doris- nowego członka rodziny! :D

arbuzy są prawdziwym ukojeniem w te upalne dni!

w lipcu zrobiłam też owsiane muffinki z miodem, bananem i goździkami. Pycha, pycha! Z pewnością przepis powtórzę z innymi składnikami :)

... walizka spakowana! Czas na mnie! Gdzie jestem i co robię dowiecie się z mojego instagramu jak i kolejnego 'odcinka' miesiąc ze mną :D

Podoba Wam się ta notka? Chcecie widzieć podobną w przyszłym miesiącu?? :)) Sierpień zapowiada się równie intensywnie! :) Już nie mogę się doczekać!
A co u Was? Jak Wasze wakacje? Piszcie koniecznie! Na wszystkie komentarze odpowiem możliwie jak najszybciej! :) 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1