piątek, 25 lipca 2014

Ulubieńcy ciepłych miesięcy, 2014

Hej, hej :)

Lato- czas beztroski. Ciepłe wieczory, długie spacery, koronkowe spódnice, różowe usta, świeże owoce, kolorowe paznokcie. Tak w skrócie kojarzy mi się ten okres :)


Jeżeli jesteście ciekawe jakie kosmetyki dzielnie towarzyszą mi w ciepłych miesiącach tego roku, serdecznie zapraszam!

Zaczniemy od pielęgnacji twarzy:  
-żel do mycia twarzy, Bioderma Sebium. Nie podrażnia, nie wysusza skóry, nie powoduje, że jest ściągnięta. Dobrze oczyszcza twarz i skutecznie pozbywa się resztek makijażu. Za kilka dni pojawi się oddzielna recenzja tego produktu :)
-Bioderma, Hydrabio LegereKLIK! Idealny krem na letni dzień. Rzadki, lekki i wchłania się z prędkością światła, delikatnie nawilżając cerę, ale jej nie przetłuszcza. 
-filtr z Vichy to mój całoroczny ulubieniec KLIK! W zapasie czeka już kolejna tubka. Szybko się wchłania, nie bieli skóry, pozostawia ją matową, a do tego ma piękny, świeży zapach.


 Przechodzimy do pielęgnacji ciała:
-latem odstawiam słodkie, 'zamulaste' żele pod prysznic i przechodzę na bardziej świeżą stronę ;) aktualnie używam Alverde z miętą i bergamotką. Orzeźwiający zapach idealnie odświeża i daje energetycznego kopa w gorący dzień!
-masła i balsamy są fajne, ale jeżeli jest naprawdę upalnie, zaraz po prysznicu, na mokrą skórę stosuję oliwkę. Wycieram się szybko ręcznikiem i wskakuję w sukienkę. Skóra jest nawilżona, ale bez zbędnego nawilżającego filmu, do którego wszystko się klei. Alterra, limonka i oliwka
-mój nr. 1 wśród antyperspirantów, to Rexona. Pisałam o niej już wielokrotnie. Ta wersja pachnie świeżością i czystością. Serdecznie polecam!

 Kategoria: włosy
-suchy szampon sprawdza się świetnie, kiedy chcemy szybko odświeżyć włosy lub po prostu dodać im objętości. Moim faworytem w tej kwestii jest zdecydowanie Batiste.
-latem zdecydowanie bardziej doceniam różnego rodzaju jedwabie/olejki/oliwki na końcówki włosów. Rozprowadzam je od połowy głowy (w dół ;), zaraz po umyciu. Słońce, czy słona woda sprawiają, że włosy stają się sztywne i matowe. W letnich sezonach zdarza mi się używać ich nawet na suche włosy, w celach ochronnych. Elixir z Goldwella sprawdza się idealnie, a do tego jest niezwykle wydajny!

Makijaż: 
Sezon letni nie sprzyja moim popisom makijażowym. Zazwyczaj nakładam jedynie krem bb, tusz i ogarniam brwi. 
-jeżeli decyduje się na kolor na ustach, to w 98% przypadków jest to kredka do ust Astor w pięknym różowym odcieniu, Magic Magenta KLIK!
-fioletowa kredka z Wibo świetnie wydobywa zieleń moich oczu. Podkreślam nią jedynie dolną linię rzęs i makijaż oka gotowy!
-henna z Delii służy mi wyjątkowo dobrze i sprawia, że cała twarz wygląda na bardziej ogarniętą i dopracowaną (nawet bez makijażu ;)
-miętowe jajeczko Eos, to moje odkrycie. Nie wiem dlaczego wcześniej go nie zakupiłam. Chociaż miałam już wersję owocową, to dopiero teraz poczułam miętę. KLIK! Przyjemnie chłodzi, odświeża i nawilża nasze usta. Niewątpliwym atutem tego produktu jest fakt, że nie rozpływa się w opakowaniu pod wpływem słońca. Produkt idealny na upalne wakacje!

Kategoria: inne
Miałam naprawdę ciężki orzech do zgryzienia, kiedy powiedziałam sobie, że mogę wybrać maksymalnie dwóch przedstawicieli lakierów do paznokci i zapachów.
-Essie, Watermelon i Licorice, to kolory uniwersalne i letnie. Oba pięknie podkreślają opaleniznę. Wiecie co zadecydowało o moim wyborze? fakt, że oba są jednowarstwowcami- już jedna warstwa daje nam idealne krycie. Dodajmy do tego szybkie schnięcie i piękny połysk. Czego chcieć więcej? :)
-Jeżeli zapytałybyście o moje aktualne perfumy powiedziałabym, że nie mam. Jestem do szaleństwa rozkochana w mgiełkach z Bath&Body Works. (chcecie oddzielną notkę na ich temat?) Ciężko było mi zdecydować się tylko na dwa zapachy. Wybrałam: Pink Chiffon, zapach ze słodką nutą, który kojarzy mi się z letnimi wieczorami, kiedy słońce nie pali już tak mocno, ale wciąż czuć w powietrzu rozgrzane nim kwiaty. Sea Island Cotton, to świeże czyste pranie, bawełna itd ;) Zapach idealny na upalne dni, odświeżający i delikatny. 

Ufff! mam nadzieję, że dobrnęłyście do końca razem ze mną! :D lubicie tego typu notki? znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów? A jacy są Wasi tegoroczni ulubieńcy? Piszcie, chętnie zainspiruje się Waszymi produktami :))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1