poniedziałek, 28 lipca 2014

Bioderma, Sebium antybakteryjny żel do mycia twarzy. Czy warto go zakupić?

Witajcie!


Bioderma jest marką, którą znam i lubię. Żaden z produktów, które dane mi było używać nie podrażnił mojej skóry (która czasami bywa kapryśna) nie uczulił mnie, czy nie spowodował wysypu nieprzyjaciół.


Skusiłam się więc na żel do mycia twarzy, który był w promocji za 9,90zł. Jego żelowa, przezroczysta formuła sprawiała, że trochę obawiałam się, iż może wysuszać. Pani w aptece jednak mnie uspokoiła, a ja kolejny raz postanowiłam jej zaufać.


Jeżeli jesteście ciekawe, czy jestem zadowolona z kosmetyku, zapraszam!


Konsystencja produktu jest żelowa, ale rzadka. Drażni mnie fakt, że kosmetyk po otwarciu tubki nieco się wylewa. Zapach jest świeży, przyjemny i nie utrzymuje się długo na skórze.
Już po pierwszych testach byłam bardzo mile zaskoczona. Produkt skutecznie pozbywa się resztek makijażu, jest przy tym delikatny i nie podrażnia w żaden sposób mojej cery. Lekko się pieni i nie ma problemu z jego spłukaniem. 

Po wytarciu twarzy ręcznikiem byłam pozytywnie zdziwiona, gdyż skóra nie była wysuszona i ściągnięta. Nie odczuwam natychmiastowej potrzeby nałożenia kremu (gdzie w wielu przypadkach właśnie tak było.)

Bardzo polubiłam ten produkt, lecz dostrzegłam w nim jedną wadę, która sprawia, że zastanawiam się czy sięgnę po niego ponownie. Rzadka konsystencja i opakowanie sprawia, że kosmetyk nie jest wydajny, a do tego do szału doprowadza mnie wiecznie obklejona nakrętka. Niestety nie jestem w stanie nic zrobić aby produkt nie wyciekał tuż po otwarciu.

Orientujecie się może czy są dostępne większe wersje tego kosmetyku, tyle że z pompką? Dajcie znać :)



Podsumowując: kosmetyk sam w sobie jest świetny i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Wydaje mi się, że będzie dobry dla każdego rodzaju cery. Nie podrażnia, dokładnie oczyszcza, skóra nie jest ściągnięta, czy przesuszona. Największą jego wadą jest brak pompki ;) 

Znacie ten żel? Jak się u Was sprawdza? Czego aktualnie używacie do oczyszczania twarzy?  



Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1