piątek, 18 lipca 2014

Be Glossy/ Glossy Box lipiec 2014!


Hej, hej!


Lipcowe Be Glossy, jeszcze ciepłe. Przed chwilą odwiedził mnie kurier. Jeżeli jesteście ciekawe co znalazłam w ostatnim już subskrybowanym przeze mnie pudełeczku, zapraszam.



Pudełeczko zapakowane standardowo, z czarnymi 'ścinkami' gazetka Vichy i karteczka z opisem wszystkich miniproduktów. 

Oto co znalazłam w lipcowym be glossy: 
-Head& Shoulders tonik nadający supergęstość.
-Vichy, woda termalna
-Yves Rocher, żel-krem intensywnie nawilżający
-Cashmere, baza silikonowa, wygładzająca
-Postquam, chusteczki do demakijażu

Moja opinia: SERIO?!?! Producent w tym momencie zrobił sobie mało śmieszny i udany żart. Woda termalną, którą dostaję w aptece do zakupów, albo krem, który zazwyczaj jest gratis? Silikonowa baza, która zapewne spowoduje wysyp zaskórników na niejednej cerze? O toniku do włosów się nie wypowiem, marka wielce luksusowa. Chusteczki do demakijażu zużyję, ale nie jest to szczyt moich marzeń.

Jestem bardzo zadowolona, że jest to moje ostatnie pudełko Be Glossy. Niesmak jaki mi pozostał szybko nie minie. Mam nadzieję, że nie muszę dosadniej dodawać co myślę o tym pudełku? Przypomnijmy, że koszt tego 'cuda' to 50zł. ;)

Dziękuję, pozdrawiam, wkurzona Magdalena ;)


PS. Jaka jest Wasza opinia na temat tego pudełka? Warto wydać za nie 50zł? Piszcie koniecznie, jestem mega ciekawa! ;)

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1