poniedziałek, 2 czerwca 2014

NOTD#34 Neonowe wątpliwości! Lovely, IBIZA

Hej, witajcie!

Dawno nie było notki paznokciowej, a to za sprawą fatalnego stanu moich paznokci. Teraz jest już nieco lepiej więc powoli wracam :) Mam Wam do pokazania kilka lakierów. Dzisiaj chciałabym zaprezentować neonową petardę, która chyba jest zbyt mocno rzucająca się w oczy jak na moje paznokcie :)
Nie będę się rozwlekać, zobaczcie same!



Lakier ten ma dużo wad. Zbyt dużo jak na mój kosmetyczny gust ;)

Na opakowaniu znajduje się adnotacja, że jest on przeznaczony tylko do sztucznych paznokci.
Zacznijmy od tego, że poprzez swoje piaskowe wykończenie jest dość gęsty i problematyczny podczas aplikacji. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw. 



Niestety na naturalnych paznokciach wysycha baaaaaaaaaaaaardzo długo. Na próbniku było to dosłownie kilka minut. 


Piaskowa struktura nie jest dla każdego. W tym chyba nie dla mnie. 


Patrząc na czyjeś dłonie bardzo podobają mi się takie kolory, jednak sama nie czuje się w nich najlepiej. Kolejny produkt, po którym mam mieszane odczucia. 

Podoba Wam się ten szalony kolor? Lubicie piaskowe wykończenia? 
Jesteście na TAK czy na NIE? :) 

Buziaki, Magda
PS.Koniecznie napiszcie mi co Wy macie aktualnie na paznokciach! :))))

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1