poniedziałek, 23 czerwca 2014

Moja 3! Ulubieńcy

 Witajcie!

Przychodzę do Was z postem z serii 'Moja 3!' jeżeli nie pamiętacie, są to notki, w których zamieszczam cztery grupy produktów: buble, średniaki, ulubieńcy i must have. Dzisiaj padło na ulubieńców. 
Kosmetyki, których od jakiegoś czasu bardzo przyjemnie mi się używa i nie mam im (prawie) nic do zarzucenia. Jeżeli jesteście ciekawe jakie produktu goszczą w tej grupie, zapraszam:


Zaczynamy od pielęgnacji:
Bioderma, Hydrabio Legere. Jest to lekki, nawilżający krem. Używam go rano. Wchłania się w tempie ekspresowym, wyraźnie zmiękcza i uelastycznia skórę. Nie polecałabym go cerom bardzo suchym, ale na mojej twarzy sprawdza się idealnie. Jest łagodny, nie podrażnia i nie zapycha.

 Produkt, o którym mówiłam Wam już kilka razy:
It's Skin, Prestige Creme D'escargot BB. 'Prawdziwe' kremy BB kusiły mnie już od dawna (zakupiłam nawet cały set, który leży i czeka na swoją kolej, bo tak bardzo spodobał mi się ten produkt.) Szybko się wchłania, sprawia, że skóra jest miękka i gładka, nie podkreśla suchych skórek i delikatnie wyrównuje koloryt. Jest niesamowicie wydajny, wystarczy malutka kropelka żeby pokryć nim całą twarz. 

Kosmetyk idealny na letnie dni:
Astor, Soft Sensation Lipcolor Butter w kolorze Magic Magenta. UWIELBIAM ten produkt! Pisałam o nim  TUTU i TU. Jak dla mnie kosmetyk idealny. 'Miękka' konsystencja, aplikacja nie sprawia problemu, pięknie pachnie, długo się utrzymuje, a do tego ma cudowny kolor! W żadnym wypadku nie przesusza ust i nie podkreśla suchych skórek. 

Znacie któryś z przedstawionych przeze mnie produktów? Używacie kremów BB? 
Dajcie znać! :)

Buziaki, Magda


Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1