piątek, 13 czerwca 2014

Moja 3! Średniaki kosmetyczne


Hej!

Jakiś czas temu zapoczątkowałam serię nowych notek na swoim blogu pt. 'Moja 3!' będę Wam pokazywać produkty różnych kategorii. Buble mogłyście zobaczyć tutaj! dzisiaj zapraszam na średniaków. Kosmetyki, które nie są ani złe, ani dobre. Zwykłe, przeciętne. Jeżeli jesteście ciekawe jakie produkty znalazły się w tej grupie, zapraszam! :)


Pierwszym przedstawicielem średniaków jest krem pod oczy Dermedic, Hydrain Hialuro, który nie robi kompletnie nic. Co prawda nadaje się pod makijaż, nie wpływa na jego trwałość, ale efekt nawilżenia jaki daje jest znikomy. 
Na szczęście dostałam go w zestawie, ale Wam zakupu nie polecam. Na rynku mamy taaaki wybór kremów pod oczy, że ten lepiej sobie odpuścić.

Kolejnym produktem, który używam żeby zużyć, bo krzywdy mi nie robi jest litrowa maska Sleek Line.
Poza słodko-owocowym aromatem nie dostrzegam w niej zalet. Zapach utrzymuje się na włosach długo, ale jeżeli chodzi o działanie, to jest bardzo przeciętne, a właściwie niezauważalne, do tego włosy są sztywne i niemiłe w dotyku. Po zmieszaniu z inną odżywką jest już trochę lepiej. (na szczęście jestem już w połowie tej butli!)

Ostatnim kosmetykiem jest osławione serum Dermedic, Hydrain Hialuro. Ponoć świetne serum.
No właśnie ponoć. Jest ono przeznaczone do skóry odwodnionej. Podczas swojego wyjazdu w zimie wzięłam tylko ten produkt do pielęgnacji nocnej i delikatny krem, bo liczyłam, że skoro jest do cery odwodnionej świetnie da sobie radę. Niestety suche skórki pozostały suche, a nawilżenie było baaaardzo delikatne. Owszem na dzień, pod makijaż spisuje się ok, ale nie jest to moim zdaniem kosmetyk, po którym możemy się wiele spodziewać. A ja skuszona pozytywnymi opiniami niestety się skusiłam. 

To już wszystkie średniaki! Teraz będzie tylko lepiej! Następnym razem zaprezentuje Wam ulubieńców, a potem ulubieńców absolutnych/must have w mojej kosmetyczce :)

Miałyście któryś z tych produktów? Co o nim myślicie? 

Zużywacie aktualnie jakieś średniaki, które nie robią Wam krzywdy, ale działaniem też nie powalają? Piszcie! :)

Buziaki, Magda

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1