wtorek, 24 czerwca 2014

FIT! Prosty i tani sposób na oliwę smakową!

Hej, hej!
Ostatnio podczas zakupów w jednym z supermarketów przypomniał mi się szybki, prosty i tani myk na oliwę smakową. Jakiś czas temu królowała ona na moim stole, dodawałam ją dosłownie do wszystkiego.


Przepis (o ile możemy to tak nazwać) jest banalny i nieskomplikowany. Zapewne większość z Was zna ten sposób. Mimo wszystko mam nadzieję, że ktoś skorzysta z mojego triku, a jeśli go już zna, to właśnie mu o nim przypomniałam :)) 

 Do wykonania smakowej oliwy (oprócz oczywiście oliwy) potrzebujemy:                                            
-dowolnych ziół


-ulubionych przypraw


Składniki zalewamy oliwą i gotowe! :)

Tak oto mamy naszą własną, spersonalizowaną ;) oliwę. Bez zbędnych polepszaczy, ulepszaczy i wszędobylskiej chemii. 

Niestety 'domowa produkcja' oliwy ma też swoje minusy. Na odpowiedni aromat trzeba poczekać kilka dni, a do tego kiedy już jest gotowa zdecydowanie za szybko się kończy! ;)

Znacie ten sposób? Dajcie koniecznie znać czy lubicie oliwę smakową! :)
Buziaki, Magda 


PS.Czy Wam też blogger szaleje? W obserwowanych blogach widzę tylko jedną notkę i nie mogę nic z tym zrobić! :((

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1