piątek, 27 czerwca 2014

Bioderma, Hydrabio Legere- idealny krem na letnie dni + nowy wygląd bloga!

Hej, hej! 

Witam Was serdecznie w nowej odsłonie bloga! Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba, czy jest przejrzysty i czytelny. To dla mnie bardzo ważne, abyście dobrze się tu czuły :) ja osobiście jestem na tak. Jest czysto, schludnie i minimalistycznie- podoba mi się. 

Przechodzimy do mojego ostatniego ulubieńca. Lekki krem nawilżający z Biodermy, który ponoć zawiera komplex Aquagenium, odpowiedzialny za stymulowanie komórek skóry. Przywraca naturalną zdolność nawilżenia, pomaga zatrzymać wodę w powierzchniowych warstwach skóry. 

Przeznaczony jest dla cery suchej, odwodnionej, szarej oraz pozbawionej blasku.

Tyle od producenta, czas na moją opinię. Przede wszystkim już przy pierwszym użyciu zaskoczyła mnie baaardzo rzadka konsystencja kosmetyku, dosłownie spływa on z dłoni.


Jego zapach jest delikatny, lekki, nienachalny. Ulatnia się zaraz po aplikacji. Krem wchłania momentalnie, co bardzo miło mnie zaskoczyło. Po jego użyciu skóra jest miękka i gładka. Idealnie nadaje się pod makijaż, nie przetłuszcza twarzy. 
Po kilku zabiegach w salonie kosmetycznym moja skóra była podrażniona i zaczerwieniona, bałam się aplikować cokolwiek. Kosmetyk na szczęście nie zrobił mi krzywdy. Delikatnie nawilżył i niwelował uczucie ściągnięcia. 



Wydaje mi się, że poziom nawilżenia jaki zapewnia będzie idealny dla skóry normalnej lub mieszanej. Cera sucha zdecydowanie będzie potrzebowała czegoś więcej. 


 Lekka formuła, szybkość z jaką się wchłania oraz delikatne nawilżenie jakie zapewnia sprawia, że jest to przyjemny krem na letnie dni. Nie jest to must have, ale całkiem fajna opcja jeżeli akurat czegoś szukacie. 

Znacie ten produkt? Lubicie? Jakich kremów używacie latem? Piszcie! 

Buziaki, Magda
PS. Dajcie proszę znać jak podoba Wam się nowy wygląd bloga. Jest ok? A może wolałyście stary? 

Disqus for http-owszystkimcomnieotacza-blogspot-com-1